ingen licens til det program
Fra : Karsten

Dato : 03-06-01 20:31

Hvorfor gør den nu det for, det drejer sig om programmet Access 97.

Hvad er det nu man skal gøre for at få det til at virke igen..

Fra : Gevaldi

Dato : 04-06-01 05:52

http://www.winhelp.dk/index5.html

Fra : Karsten

Dato : 04-06-01 17:47

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Karsten" <kstroem@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

Ups, det var godt nok lige en smutter.
Jeg var ellers ind på den side, for at lede efter det, men det jo også øjene
man først bliver blind på

Tak for hjælpen, nu virker det igen, det var ganske rigtig filen
"hatten.ttf" som det var galt med..

--
Karsten Strøm
kstroem@post10.tele.dk