Dæk og kilometre tilbage
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-06-05 12:38

Hej!

Hvor mange km tror i der ca. er tilbage i et sæt Goodyear GT3 (175/70R13) som
har 5mm mønster?

Mine helt nye Michelin Energy har 7.5mm mønster til sammenligning :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-06-05 12:42

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Hvor mange km tror i der ca. er tilbage i et sæt Goodyear GT3 (175/70R13)
som
> har 5mm mønster?

20-30-40.000 km ?

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Kim Jespersen

Dato : 29-06-05 14:42

Hvor mange kilometre der er tilbage i et dæk afhænger af dækkets
kvalitet og dit køremønster, så et par kilometre hvis du kører til
Spjald en lørdag nat eller 30-40.000 hvis du kører pænt.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-06-05 14:49

Hej!

Kim Jespersen wrote:

> Hvor mange kilometre der er tilbage i et dæk afhænger af dækkets
> kvalitet og dit køremønster, så et par kilometre hvis du kører til
> Spjald en lørdag nat eller 30-40.000 hvis du kører pænt.

Nu var 'pæn kørsel' underforstået. De har faktisk kørt et sted ml. 30 og 40 tkm
indtil videre. Og der har da af og til været lidt sjov i gaden :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Jespersen

Dato : 29-06-05 15:03

Kim Voss Schrader wrote:

> Hej!

> Nu var 'pæn kørsel' underforstået. De har faktisk kørt et sted ml. 30 og
> 40 tkm indtil videre. Og der har da af og til været lidt sjov i gaden :)

Fremragende dæk, hvis de holder standarden er der jo så over 60.000 km.
tilbage :D