Peugeot 206 - rammer til baglygter
Fra : holyfather

Dato : 27-06-05 18:50

Har lige udskiftet mine originale baglygter til lexus baglygter fra
Thansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=507096203&n=447339274&pn=670749924

Da de ikke slutter helt tæt til resten af bilen, købte jeg også rammer
http://www.thansen.dk/product.asp?c=507096203&n=670319889&pn=672217591
så startede problemerne. Jeg monterede den ene ramme. Når jeg så
lukker bagsmækken, støder den på. Typisk!! Jeg prøvede at løfte lygten
ved at montere nogle kiler under den, men bagsmækken støder stadig på.
Jeg tænkte at jeg havde monteret den for langt nede på lygten, så jeg
monterede rammen i den anden side - med samme resultat. Nu har jeg
pillet rammerne af. Ja så røg den dobbelt klæbende tape også.

Er der nogle der ved om rammerne kun er beregnet til de originale
lygter?

Er der nogle der har monteret dem med held?

Hvilken lim/tape bruger jeg til at montere rammerne, da jeg nu ikke
kan bruge det der sad på?

Og jo, jeg har spurgt T Hansen, jeg behøver vist ikke komme med
svaret... Okay her kommer det alligevel

Butik 1: Vi har ikke nogle rammer på lager, de har i en anden butik,
der kan de også svare på dine spørgsmål

Butik 2: Jeg aner ikke hvad jeg skal sige

Butik 3: Har vi sådan nogle rammer??!!

Butik 4: Der er sikkert en eller anden indkøber der kan svarer dig!

pf tak

Fra : GiWeo

Dato : 28-06-05 07:36

Hejsa

Hvorfor har du ikke bare købt originale Peugeot 206 lygter og Peugeot
forhandleren - prisen er faktisk den samme - - eller rettere - det
ender med at blive billigere da originallygterne indeholder fatninger
og pærer og det hele - det gør T. Hansen lygterne ..

Men bedst af alt - DE PASSER på bilen !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-05 07:37

GiWeo skriver:

> [...]
> ender med at blive billigere da originallygterne indeholder fatninger
> og pærer og det hele - det gør T. Hansen lygterne ..

Ser de også sådan ud ?
http://80.63.17.25/DAT/pic/m/701811988250.JPG

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Janner

Dato : 28-06-05 09:11

Alt fra T Hansen er noget bras ....... og rammerne ligner da rigtigt noget
fra en Grønthandler slæde
--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 28-06-05 13:26

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse

> Alt fra T Hansen er noget bras ....... og rammerne ligner da rigtigt noget
> fra en Grønthandler slæde

Ja, og vi andre har sværere ved at se "holyfather", da de giver et noget
ringere lys, end originallygterne gør.

Fra : holyfather

Dato : 28-06-05 20:40

4 svar jeg ikke kommer videre med. Er der nogen der har noget
konkret??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-05 21:33

holyfather skriver:

> 4 svar jeg ikke kommer videre med. Er der nogen der har noget
> konkret??

Du har vidst fået det flere gange: Regn ikke med at det passer.

Fra : holyfather

Dato : 28-06-05 22:53

Say what!!????

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-05 22:57

holyfather skriver:

> Say what!!????

Jeps, uorginale stumper hos Thansen passer ikke nødvendigvis på din bil.