Cykelstativ
Fra : Peter Jensen

Dato : 27-06-05 11:54

Hej,

Hvor kan jeg købe et cykelstativ som kan monteres på bagklappen? (har ikke
anhænger træk) Jeg bor i Kbh. centrum. Evt. link til en forhandler.

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-06-05 11:59

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&n=60100&KundeID=jDDeVRmmesmmngD8VF5cHHg61KmmsV6

Fra : Henrik B.

Dato : 27-06-05 12:41

> [...]
>
> Hvor kan jeg købe et cykelstativ som kan monteres på bagklappen? (har ikke
> anhænger træk) Jeg bor i Kbh. centrum. Evt. link til en forhandler.

Hér er et større udbud af forskellige slags:
http://www.thule.com/templates/THULE_ProductCategoryPage.asp?id=62825

De kan købes/bestilles hos bl.a. Bildillen.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 27-06-05 14:59

Peter Jensen wrote:

> Hvor kan jeg købe et cykelstativ som kan monteres på bagklappen? (har ikke
> anhænger træk) Jeg bor i Kbh. centrum. Evt. link til en forhandler.

Du kan få det jeg har hængende i kælderen for en hund, afhentet i
Søborg. OK kvalitet, købt i sin tid hos FDM og brugt på en Skoda
Felicia.

Prøvede at emaile dig men din mail-adresse er lidt for godt
anti-spammificeret. Det er min ikke, det er ikke voldsomt nødvendigt
når man bruger spambayes <http://spambayes.sourceforge.net>

Ebbe