Benzinforbrugs index på nettet???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-06-05 21:44

Hvor på nettet kan man se hvor meget / lidt en evt kommende
bil går pr liter dyrt indkøbt benzin?

Tænker meget på en Suzuki Swift, men der er også forskellige
modeller / motorer i dem..

GLSi
GLXI
1.3 og 1.6 og så videre...

Hvor ser man sådan noget?

Og hvad med en nissan micra?

Eller er der én der går endnu længere på literen?

Mvh Henrik

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 21-06-05 21:53

Det kan du på www.hvorlangtpaaliteren.dk

Vh

Jasper

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-06-05 23:03

Takker, men hvor ser man oplysninger om biler fra FØR 97?

Mvh Henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-06-05 21:57

"Henrik (Silkeborg)" skriver:

> Hvor ser man sådan noget?

Bilbasen, jeg mener at det står ved den enkelte bil...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-06-05 23:03

> "Henrik (Silkeborg)" skriver:

> Bilbasen, jeg mener at det står ved den enkelte bil...
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Det kan jeg ikke lige få øje på...???

Henrik

Fra : Mogens

Dato : 22-06-05 05:56

On Wed, 22 Jun 2005 00:03:15 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote:

>Det kan jeg ikke lige få øje på...???

Over billedet af den aktuelle valgte bil er 3 faneblade. "Biltest og
info" indeholder i nogle tilfælde angivelser af brændstofforbrug :)

Mvh...

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-06-05 09:35

> [...]
>
> Hvor ser man sådan noget?
>
> Og hvad med en nissan micra?
>
> Eller er der én der går endnu længere på literen?

Ifølge Bil Revyen 1995 går en Swift 1,3 17,2 km/l så længe det ikke er en
GT-i og en 1,6 15,4 km/l. Ifølge samme bog er der en god del benzinbiler som
kan konkurrere med de to på forbruget, sig til hvis du skal bruge nogle
data.

Med venlig hilsen Kim