Den nye avensis = T-Hansen slæde ??
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 17:02

Hejsa Alle

Hehehe så lige den nye Toyota avensis reklame, hvor Bruce køre med sin
storebror til kbh..

Er jeg den eneste der har lagt mærke til de blå neonrør der er monteret
under bilen ?? og da bruce hænger ud af vinduet er der blåt lys nedfra
indefra kabinen !! hehe

Der burde da stå Thansen på siden af den..

Mvh
Morten

Fra : Miv

Dato : 20-06-05 17:30

tja .... Havde jeg følt at jeg fik lige så meget for pengene ved køb a'
europæiske biler, ville jeg bestemt osse helst det, man er vel lidt
"nationalistisk" , men det er jo som de fleste ved, desværre ikke
tilfældet Så derfor kører jeg idag Avensis (dog uden blåt lys under/i)
og er 112% tilfreds !!

Mvh.
Michael "Bruce-Fan"

ps: Har iøvrigt lige skiftet fra min kære "gamle" Corolla '95, som jeg havde
fra ny, og den har jeg aldrig haft problemer med (der er sku ikke engang
skiftet udstødning på den endnu), otroligt.

Fra : Henrik Boegh

Dato : 20-06-05 17:25

On Monday 20 June 2005 18:02, "Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in
dk.fritid.bil:

[...]

> Er jeg den eneste der har lagt mærke til de blå neonrør der er monteret
> under bilen ??

Jeg bemærkede dem også.
Men jeg kom til at tænke på om det overhovedet er lovligt?

I et indlæg i 2004 ( 5cj5905q3m4pcgoosh6f6utlm2drt7fv9s@4ax.com ) var der i
øvrigt en der skrev at det "er lovligt at have på bilen, og må gerne være
tændt så længe bilen holder stille. Man må bare ikke have det tændt når man
kører".
Har det ændret sig?

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Pork away pal. Fuck her blue"
-- Kevin Kline as Otto in 'A Fish Called Wanda'

Fra : jacob

Dato : 20-06-05 20:14

> [...]
> øvrigt en der skrev at det "er lovligt at have på bilen, og må gerne være
> tændt så længe bilen holder stille. Man må bare ikke have det tændt når
Nej det har aldrig været lovligt at have monteret, men det ses jo kun når
det er tændt..... Man må ikke have andet lys end de påbudte lygter..... se
"vejledning om syn af køretøjer" på http://www.fstyr.dk/sw22949.asp
og læs kapitel 6.

MVH
Synsmanden

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 21-06-05 22:27

"jacob" <jjo@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> det er tændt..... Man må ikke have andet lys end de påbudte lygter..... se

Syntes da ellers jeg har set noget med ind og udstigningslys?

Sådan et par neonrør kan vel også gøre det ud for det? Kunne faktisk være
meget fedt at have så man ikke jokker ud i en vandpyt :)

/Morten

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-06-05 04:04

Jeg syntes det er interessant at reklamen viser det "rigtige" DVD nav system
som man har i udlandet - men som ellers ikke er beskrevet nogen steder på
websitet - og som min forhandler hårdnakket påstår ikke sælges i DK.

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 21-06-05 06:06

Vi har en kunde som har dette dvd nav.

Henrik

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-06-05 13:54

> Vi har en kunde som har dette dvd nav.

:(

Fra : Brian

Dato : 21-06-05 07:57

Morgan Jones wrote:
> [...]
> system som man har i udlandet - men som ellers ikke er beskrevet
> nogen steder på websitet - og som min forhandler hårdnakket påstår

Jamen så har Toyota da lige givet dig en anledning til at skifte værksted

/Brian

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-06-05 13:54

> Jamen så har Toyota da lige givet dig en anledning til at skifte værksted

Jep. Jeg ved godt hvor RAV4'eren ikke skal købes.

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-05 08:48

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Hehehe så lige den nye Toyota avensis reklame, hvor Bruce køre med sin
> storebror til kbh..

Og til dem der ikke har set reklamen, gå ind hér:
http://www.toyota.dk

Fra : Aardvark

Dato : 22-06-05 09:11

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in news:42b6e89c$0$67255$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> [...]
> indefra kabinen !! hehe
>
> Der burde da stå Thansen på siden af den..

Også det første der slog mig...tænkte bare "Oh My God"....Tror reklame
gutterne har set The Fast And The Flurry...LIDT for mange gange hehe

/Aard

*** Pug. 306 2.0 HDI ***