Citroen C5 i brand på Mols-Linien
Fra : MAT

Dato : 18-06-05 07:32

I Berlingske Tidende 17. juni står bl.a.:
For lidt over et år siden brød en Citroen C5 i brand på en af Mols-Liniens
færger. »Branden blev anmeldt af vores automatiske brandmelder, der reagerer
på temperaturudsving, og slukket 90 sekunder efter, den var brudt ud,«
forklarer marketingschef i Mols-Linien, Christian Hingelberg.

Fra : hanzen

Dato : 18-06-05 08:23

"MAT" <non-exit@non-exit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> reagerer på temperaturudsving, og slukket 90 sekunder efter, den var brudt
> ud,« forklarer marketingschef i Mols-Linien, Christian Hingelberg.

Jeg har lige set et indslag på CNN hvor de fortalte at i USA har der også
været flere tilfælde af selvantændelse.
Her skete det ofte på Ford 150 pick-up.
Synderen var en kontakt i cruisecontrolen.

--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt