Indbrud og derefter påkørsel
Fra : @nomail@

Dato : 17-06-05 20:47

Hold da helt op.... Først får jeg indbrud i min bil i går torsdag hvor de
stjæler min radio m.m.
Og i dag kører jeg ud fra en p-plads i byen, holder en afstand på ca. 2
meter til en bil foran, og så begynder han sgu at bakke lige midt i
hovedgaden...Og lige ind i min kofanger Pokkers også

Og fandeme ikk om han så siger at jeg holdt for tæt på ham, heldigvis var
der flere vidne som så at han bakkede med hans bil. men men men han føler
sig lidt presset ved at 4-5 personer kommer og "holder" med mig og siger at
hvis jeg manglede vidne skulle jeg bare sige til.

Han vælger til sidst at stikke af fra stedet... men fik heldigvis hans
reg.nummer

Nu må værkstedet se hvor meget der er sket på mandag, det ser heldigvis ikke
ud til at være sket andet end nummerepladen skal rettes ud. men kofangeren
kunne jo være knækket bagved.
Og på de nyere biler idag hvor det hele mere eller mindre går ud i et koster
den nok spidsen rumraket.

Og for ikke at det skal være helt fuldendt er det en pug307, så håber ikke
der står en bunke kul i indkørslen i morgen tidligt.

Fra : Johnt

Dato : 16-06-05 23:07

"@nomail@" <nomail@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og for ikke at det skal være helt fuldendt er det en pug307, så håber ikke
> der står en bunke kul i indkørslen i morgen tidligt.

Det er ligefør, at jeg kan stikke din historie. Det er ikke fordi at det er
noget at prale af.

Først i maj måned blev jeg påkørt bagfra mens jeg holdt stille for rødt lys,
intet piskesmæld, men kræver dog 2-3 gange om ugen til fysioterapeut.
Kofanger og bund i bagerum skiftet. Ham der påkørte mig havde ikke set at
der var rødt, der holdt seks andre biler foran mig, og afventede grønt lys!

Jeg havde bestilt en ny bil, den har jeg også fået, men blev sidste mandag
igen påkørt bagfra, mens jeg holdt stille for rødt lys. Denne gang mindre
skade, dvs. 8-10tkr. for en ny kofanger + omlakering. Denne gang holdt der
vel 10 biler foran mig og afventede grønt lys!

Jeg har den holdning, at der er alt for mange, som ikke koncentrer sig om at
køre bil. Jeg syntes, at der skulle indføres støjsendere som standard i
biler, så mobiltelefoner overhovedet ikke virkede i kabinen, det ville gøre
at det var noget sikrere i trafikken.

Hilsen
Johnt

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 17-06-05 23:14

> [...]
> biler, så mobiltelefoner overhovedet ikke virkede i kabinen, det ville
> gøre at det var noget sikrere i trafikken.

Ja, eller bare få mere politi på gaden.

Mvh

Emil

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-05 00:26

"Johnt" <invalid@invali.no> wrote in

> sig om at køre bil. Jeg syntes, at der skulle indføres støjsendere
> som standard i biler, så mobiltelefoner overhovedet ikke virkede i
> kabinen, det ville gøre at det var noget sikrere i trafikken.

Det er da vist det man kalder en uigennemtænkt tanketorsk

Begrundelse er vist unødig hvis du selv tænker den lidt igennem

MVH

Fra : @nomail@

Dato : 18-06-05 06:29

Ja det er rigtigt, når jeg så også har set danmarks værste bilist. Ja man
kunne lige så godt ha' lavet en udsendelse i tv med danmarks værste
morder....
Det er utroligt at nogle hovedet vil opstille til sådan udsendelse. Nå det
var lige et lille "sidespring"

Men hvad går galt i trafiken i dag ?? jeg læser mere eller mindre at mange
bilister opfører sig totalt uansvarligt. Er det stress der gør at man
opfører sig sådan ?
At nogle farer ud af bilen og banker en anden for de enten holder for tæt,
eller kører for langsomt
den er sgu langt ude.

Her hvor jeg bor, er der et lyskryds, hvis jeg holder og venter på grønt
lys, er der alligevel mange der hele tiden kører over for rødt lys, og det
er en skolevej.