TexaLarm
Fra : -Søren-

Dato : 17-06-05 17:43

Jeg kan se, at der i min bil er monteret en TexaLarm bilalarm. Det mest
plausible, jeg kan komme efter af modelnummer er: Cit 2104 BTC.

Er der nogen, der kender sådan en fætter? Der er kabineovervågning
(ultralyd), men hvorvidt der er startspærre, ville jeg gerne vide.

Det er sikkert noget billig skrammel, men et eller andet sted håber jeg, at
den kan være med til at gøre, at jeg kan beholde min Mondeo i en årrække.

Fra : Lasse

Dato : 17-06-05 17:42

Du ku jo prøve at starte, uden at slå alarmen fra...

Lasse

Fra : Basil

Dato : 17-06-05 18:06

-Søren-" <soren@"pluralis of colour wrote:
, men et eller andet sted håber jeg, at
> den kan være med til at gøre, at jeg kan beholde min Mondeo i en årrække.

Det er usandsynligt.
Hvis ikke den ruster væk, så går den i stykker
Kai