For pokker - Nu er der noget der Hyler, HØ~
Fra : Lars Jensen

Dato : 15-06-05 20:42

Hej gruppe

Hentede bilen i dag, efter at have fået repareret de 2 buler der var
kommet efter min "golf ulykke", som skrevet om tidligere.

Nå, men det var lækkert at få sin vogn igen, men efter at have kørt fra
Århus til Horsens, derefter til Kolding og hjem igen, er bilen begyndt
at have en MEGET HØJ hylen fra forhjulene - umiddelbart det venstre, og
det er kun når jeg drejer til venstre! - der skal ikke særlig meget
udslag til. Når jeg skriver HØJ hylen, så mener jeg det - den er
tænderskærende!

Kan jeg gå ud fra at det er noget bremserhalløj?

Bilen (Mazda 6, 2.3 sport) har kun rullet omkring 6500 Km, så jeg synes
det er lidt tidligt at der begynder at blive problemer.

Jeg har ikke foretaget nogle hårde opbremsninger på turen på omkring 130
Km idag...

Mvh

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 21:11

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til. Når jeg skriver HØJ hylen, så mener jeg det - den er tænderskærende!

Hjulleje ?
Næh....hmm...måske.

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-06-05 21:21

Olesen wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hjulleje ?

Måske? Jeg ved det ikke...

> Næh....hmm...måske.

Det var et bud...

Sådan noget må vel være på garanti på en 4 måneder gammel bil?

Lars B

Fra : TDN

Dato : 16-06-05 05:33

> [...]
> det er lidt tidligt at der begynder at blive problemer.
>
> Jeg har ikke foretaget nogle hårde opbremsninger på turen på omkring 130

Jeg tror det er din bremse der ikke slipper helt, jeg har prøvet det på min
en Passat jeg havde og der skulle bremsecaliperne lige motioneres lidt med
en stor tang og så var det væk. Lyden kom også kun når jeg drejede til den
ene side. Nu havde Passaten godtnok også kørt +170.000 km så det er lidt
tidligt med din.

Et hjulleje "rumler" nærmest når det er færdigt.

Mvh
Thomas

Fra : kim ell

Dato : 16-06-05 06:14

det lyder som det kunne være dine bremseklodser der er slidt

--
venligst kim ell
som kører

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-06-05 06:19

kim ell wrote:
> det lyder som det kunne være dine bremseklodser der er slidt

Jeg synes det er lidt tidligt... 6500 km?!

> --
> venligst kim ell

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-06-05 06:20

TDN wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det er din bremse der ikke slipper helt

Det er en mulighed...

> [...]
> ene side. Nu havde Passaten godtnok også kørt +170.000 km så det er lidt

Det er også det jeg synes. 6500 Km er ikke særlig langt for bremser...

> Et hjulleje "rumler" nærmest når det er færdigt.

Okay, jeg ved hvor jeg fylder benzin på! Det er niveauet :)

> Mvh
> Thomas

Lars B

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-06-05 06:35

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message
> [...]
> er kun når jeg drejer til venstre! - der skal ikke særlig meget udslag
> til. Når jeg skriver HØJ hylen, så mener jeg det - den er tænderskærende!

En lille sten i klemme mellem skive og klods?

mvh
Preben

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-06-05 07:26

Preben Andersen wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> En lille sten i klemme mellem skive og klods?

Det var også en mulighed.

Her til morgen er der dog intet... så det har nok været noget bremsehalløjh.

> mvh
> Preben

Lars B

Fra : Brian

Dato : 16-06-05 19:57

Lars Jensen wrote:

> Her til morgen er der dog intet... så det har nok været noget
> bremsehalløjh.

Nååhhh.... så er det jo ikke videre vigtigt hvis det kun var noget
bremsehalløj.....

/Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-06-05 20:08

Brian wrote:

> Nååhhh.... så er det jo ikke videre vigtigt hvis det kun var noget
> bremsehalløj.....

Hehehe, nej :)

Jeg ved hvad du mener, men der er ingen symptomer længere. Der er ingen
mislyde, ingen hylen osv. og ingen problemer med at bremse af nogen art
- det var der nu heller ikke før.

Jeg tror ikke rigtig at et værksted vil kunne sige andet end "kom
tilbage hvis den starter på det igen"...

> /Brian

Lars B