?? alarm og låse
Fra : Bo Hermannsen

Dato : 15-06-05 12:39

hvilken gruppe er den rette at skrive i hvis jeg efterlyser hvad model alarm
der er monteret fra fabrikken i en:

peugeot 106 1,4 xs år 1994

og evt et komplet sæt låse og tændingslås til samme bil.....

hvis der er nogen som ligger inde med begge dele vil jeg gerne høre fra
det.... alarm skal være med fjernbetjening... evt. den hvor tændingsnøgle
kan monteres i... hvilket er det rareste

mvh bo

Fra : martin bjerre

Dato : 16-06-05 20:31

"Bo Hermannsen" <bo.hermannsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det.... alarm skal være med fjernbetjening... evt. den hvor tændingsnøgle
> kan monteres i... hvilket er det rareste

Den originale alarm/fjernbetjening er ikke nem at eftermontere, du finder
den nok heller ikke nogen steder.
Hvad med at få monteret f.eks. en Viper alarm, og en sæt centrallåse ?

Martin
www.teltek.dk

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 19-06-05 18:49

der er jo fabriksmonteret centrallås og alarm

jeg skal bare have en alarm af samme type med 2 fjernbetjeninger

desuden står jeg og mangler et sæt låse til døre/bagklap og tændingslås

mvh bo

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 22-06-05 21:43

er tråden død?

Fra : Poul

Dato : 25-06-05 13:33

Det er jo løgn, hvis jeg svarer ja, så svaret er nej.

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 26-06-05 21:13

hehe.... tror jeg tager op til min pug forhandler og spørger ham.. vist det
nemmeste.... mangler jo bare ny alarm bokx og 2 fjernbetjeninger.... resten
har fabrikken jo monteret ,