1500km, og lillemor ridser fælgen...Hva nu~
Fra : Klaus G.

Dato : 14-06-05 14:52

Hej.

I dag ramte lillemor så kantstenen med mine nye alufælge. Der er tale om en
17" OZ-Hydra. Ridserne kommer såen jævnt fordelt over 30-35cm rundt i kanten
på fælgen. Fælgen koster fra ny af 1415kr.

Hvor kan jeg få reppet min fælg? Den er ikke skæv, så den skal ikke rettes
op. Kan det betale sig? Jeg bor i vestjylland(7500 Holstebro), så et sted i
nærheden ville jo være bedst...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-06-05 14:54

Hej!

Klaus G. wrote:

> I dag ramte lillemor så kantstenen med mine nye alufælge.

Væn dig til det - det bliver sgutte bedre de næste km alligevel... Sæt
stålfælge på når hun skal låne bilen

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : John Sahl

Dato : 14-06-05 14:55

Klaus G. wrote:
> Hvor kan jeg få reppet min fælg? Den er ikke skæv, så den skal ikke
> rettes op. Kan det betale sig? Jeg bor i vestjylland(7500 Holstebro),
> så et sted i nærheden ville jo være bedst...

www.lmopretning.dk er en mulighed, ellers klarer www.chipsaway.dk
vist også den slags, ring og få en pris.

Og giv så konen stuearrest i 14 dage og køreforbud i 6 måneder.

Betalingen for reparationen tager du selvfølgelig fra hendes lomme-
penge

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : John Sahl

Dato : 14-06-05 14:56

John Sahl wrote:
> Og giv så konen stuearrest i 14 dage og køreforbud i 6 måneder.

P.S. Her i huset er det mig der laver ridser i fælgene, hun
tør ikke

Fra : Klaus G.

Dato : 14-06-05 15:49

Hej.

Her kommer der så lidt billeder...

http://www.seth-enoch.dk/Defekt_faelg/page_01.htm

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Søren Schibbye

Dato : 14-06-05 18:00

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

Hej Klaus

> [...]
kanten
> på fælgen. Fælgen koster fra ny af 1415kr.

Sikke noget skidt.

> Hvor kan jeg få reppet min fælg? Den er ikke skæv, så den skal ikke rettes
> op. Kan det betale sig? Jeg bor i vestjylland(7500 Holstebro), så et sted
> nærheden ville jo være bedst...

Normalvis kan en autolaker lave sådan nogen små skræmmer uden problemer. Jeg
har et utal af gange fået fælge af dine type lavet en ven af familien som er
autolakere. Prisen ligger vel i dit tilfælde på 500 ink moms ville jeg tro.

Mvh.

Søren

Fra : Klaus G.

Dato : 14-06-05 19:21

> [...]
er
> autolakere. Prisen ligger vel i dit tilfælde på 500 ink moms ville jeg

Okay, tak for info. Vil lige forhøre mig omkring så :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-06-05 17:44

> Hvor kan jeg få reppet min fælg?

Køb næste gang et dæk, der har en "læbe", der dækker af for fælgkanten.

Eksempel: Da Goodyear skiftede Eagle F1 GS-D2 ud med efterfølgeren GS-D3, da
satte man samtidig en spdan læbe på dækket.

Siden jeg fik 3´eren har jeg ikke fået flere ridser.

/Jan W Nielsen

Fra : Klaus G.

Dato : 14-06-05 19:20

> [...]
da
> satte man samtidig en spdan læbe på dækket.
>
> Siden jeg fik 3´eren har jeg ikke fået flere ridser.

Har du et billede af det?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-06-05 21:20

> Har du et billede af det?

Ja, men det er ikke såååå tydeligt, hvad jeg mener...:

http://tinyurl.com/84j5w

...men hvis du ser godt efter, kan du godt se, der er en gummikant ud over
fælgkanten.

Jeg køber aldrig mere dæk, der ikke har den beskyttende "gummilæbe".

/Jan W Nielsen