Fluebinding
Fra : Lasse

Dato : 03-06-01 18:50

Hej NG
Er der nogen som kan oplyse mig, hvor der findes en god database med
fluemønstre og gerne hvor der også er billede af fluen..

Lasse

Fra : Micke A

Dato : 03-06-01 18:58

"Lasse" <larsa@post6.tele.dk> skrev i meddelandet
> Hej NG
> Er der nogen som kan oplyse mig, hvor der findes en god database med
> fluemønstre og gerne hvor der også er billede af fluen..
>
> Lasse

Kolla länkarna på www.maximafiske.com

Mvh/
Micke
Maxima Fritid
www.maximafiske.com

Fra : STEEN JESSEN

Dato : 03-06-01 23:36

Lasse <larsa@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fdt50$sgn$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Er der nogen som kan oplyse mig, hvor der findes en god database med
> fluemønstre og gerne hvor der også er billede af fluen..

begin 666 Fly Fishing And Fly Tying on the cutting edge - The Global FlyFisher.url
M6T1%1D%53%1=#0I"05-%55),/6AT=' Z+R]G;&]B86QF;'EF:7-H97(N8V]M
M+VEN9&5X+FAT;6P-"@T*6TEN=&5R;F5T4VAO<G1C=71=#0I54DP]:'1T<#HO
M+V=L;V)A;&9L>69I<VAE<BYC;VTO:6YD97@N:'1M; T*36]D:69I960]-C U
1-T8W-48P13<Q0S P,31$#0H`
`
end

begin 666 TheFlyBench.com.url
M6T1%1D%53%1=#0I"05-%55),/6AT=' Z+R]W=W<N=&AE9FQY8F5N8V@N8V]M
M+VEN9&5X+FAT;0T*#0I;26YT97)N9713:&]R=&-U=%T-"E523#UH='1P.B\O
M=W=W+G1H969L>6)E;F-H+F-O;2]I;F1E>"YH=&T-"DUO9&EF:65D/44P,3$X
/0C Q1D%!-D,P,#%$10T*
`
end

Fra : Charley Braun

Dato : 04-06-01 10:42

Prøv at kigge på denne side, det er godt nok ikke nogen database, men der
forfindes noge beskrivelser med billeder.

http://www.flyfishing-illustrated.com/fluebinding/fluebinding.php3

Hilsen
Charley Braun.

Fra : Erik Mogensen

Dato : 05-06-01 11:11

prøv www.globalflyfisher.com

Erik

Fra : Malene

Dato : 07-06-01 07:31

Hej lasse...

Hvis du går ind under links, på www.lystfiskergaarden.dk,
vil du finde mange links til bindeopskrifter..

mvh

Kim