Peal Habor
Fra : David Danchell

Dato : 03-06-01 18:25

Hvornår kommer denne film til DK ?

Mvh

David

Fra : Peter

Dato : 03-06-01 19:19

Hej David

Der er premiere i Danmark den 29 juni.

Se evt. her http://www.reginabiografen.dk/kommende.html

Peter

"Meddelelsen er stavekontroleret.
Evt. stavefejl er opstået under transmission."
David Danchell <daviddanchell@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fdrp0$odr$1@news.inet.tele.dk...
: Hvornår kommer denne film til DK ?
:
: Mvh
:
: David
:
:

Fra : Zeki

Dato : 03-06-01 23:11

Et godt råd: Skru forventningerne ned.

Zeki

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 04-06-01 00:10

Er det ikke begrænset hvor store forventninger man kan have til en
Bay/Bruckheimer film anført af Affleck fra starten af? :)

Hexar

Fra : Zeki

Dato : 04-06-01 00:24

"Thorbjørn Henckel" <Hexar@nospam.dk> wrote in message
> Er det ikke begrænset hvor store forventninger man kan have til en
> Bay/Bruckheimer film anført af Affleck fra starten af? :)

Jo, men alligevel ser traileren jo meget 'lovende' ud, ikk?. Det er heller
ikke alle der kender til Bruckheimer-fænomenet endnu. Det gør de nok efter
at have set denne
Titanic-møder-Saving-Private-Ryan-møder-Independence-day-møder Armageddon,
også noget misvisende kaldet 'Pearl Harbor'.

Jeg vidste med det samme da jeg så Bruckheimer og Bays navne på traileren at
jeg skulle skrue forventningerne ned, men efter at have set den, må jeg
desværre indrømme at det ser endnu mere skidt ud med hensyn til årets film,
end forrige år, hvis P.H. skulle være "this years blockbuster".
Noget tyder på, at jo mere en film bæres frem af markedsføring, jo værre er
den. Men sådan er det jo: Gode film som bl.a 'Memento' , ' Almost famous' og
'Requiem for a dream' (blot for at nævne nogle enkelte) behøver ikke at
blive båret frem, da filmkritikere og mund-til-mund 'metoden' nok skal give
dem den ros (men ikke nødvendigvis den indtjening, som de fortjener), mens
film som P.H. og andre no-brainer overhypede film med store budgetter, er
nødt til at blive markedsført overalt som det helt store hit, da de
(filmselskabet) ved at den vil blive sablet ned af kritikerne.

P. H. skal skam nok blive et hit blandt MTV/Britney Spears generationen, der
aldrig har hørt om, eller skulle tage stilling til Anden Verdenskrig, for
filmen er jo lavet for og til dem, da det er dem der ligger flest penge ved
billetlugerne.

Zeki

Fra : Tenzel Kim

Dato : 05-06-01 22:29

> Jo, men alligevel ser traileren jo meget 'lovende' ud, ikk?

Hmm, personligt syntes jeg at traileren var elendig og efter at have set den
forventede jeg i hvert tilfælde ikke at de ville overraske mig og rent
faktisk lave noget godt for en gangs skyld.

> [...]
film,
> end forrige år, hvis P.H. skulle være "this years blockbuster".

Hmm, tror nu nok nærmere at dette års største blockbuster vil være Lord of
the Rings.

Tenz.

Fra : Keld Petersen

Dato : 06-06-01 06:43

Da konen og jeg så traileren til Pearl Harbour forleden, tænkte vi synkront
"Åh, nej..." For mig at se er det endnu et ynkeligt (omend dyrt)
amerikanske-patrioter-banker-alt-og-alle-og-så-ser-vi-stort-på-hvordan-det-i
-virkeligheden-var forsøg på at lave en historisk film. Det er klart en film
jeg IKKE OG ALDRIG vil bruge tid på. Eet af de tilfælde for jeg vil tillade
mig at have en (negativ) holdning til filmen uden nogensinde at have set
den...
Om andre kan lide den - se det er jo ikke min sag...