MS Windows
briani 27239
HP3320printersoftvare til W98SE, kopiering~
Fra : ikj

Dato : 16-07-05 17:36

HP3320printersoftvare til W98SE

Jeg er lidt i tvivl om dette hører hjemme i system, men:

Jeg har downloaded en fil til HP`s printer model 3320 og når jeg kopierer
filen for at brænde den på CD-ROM(den skal bruges på en anden PC) får jeg
meddelsen

Filen "3320-enu-win98_ME" har yderlige oplysninger vedhæftet, som
muligvis går tabt, hvis du fortsætter med at kopiere. Filen indhold vil
ikke blive berørt. Vil du kopiere alligevel?.

Og når jeg så alligevel kopierer, kan CDèn ikke læses.

Er der noget jeg gør forkert.

Jeg er lidt i tvivl om dette hører hjemme i system
mvh IKJ

Fra : ikj

Dato : 16-07-05 19:01

"ikj" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og når jeg så alligevel kopierer, kan CDèn ikke læses.
>
> Er der noget jeg gør forkert.
>
> Jeg er lidt i tvivl om dette hører hjemme i system
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jeg glemte at det er en .exe fil, altså: 3320-enu-win98_ME.exe
IKJ

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-07-05 02:47

> [...]

> muligvis går tabt, hvis du fortsætter med at kopiere. Filen indhold vil
> ikke blive berørt. Vil du kopiere alligevel?.

Filen er en komprimeret selvudpakkende fil. Opret en midlertidig mappe, hvor
du så kører filen. Den opretter så nogle undermapper med diverse indhold, og
så skal du bare kopiere hele din mapper over på en cdrom, og så køre filen i
dinmappe\Win9x_ME\setup.exe

Du kan også bare kopiere de tre mapper, den laver, over i roden på en
cdrom. Så fungerer det....

Hvorfor du ikke kan kopierer den, det aner jeg ikke. Det er en helt
almindelig fil....

Claus

Fra : ikj

Dato : 17-07-05 14:18

> [...]
> cdrom. Så fungerer det....
>
> Hvorfor du ikke kan kopierer den, det aner jeg ikke. Det er en helt

Tak til Claus!

Nu virker det og så blev jeg såå..... meget klogere.

^hilsen IKJ