MS Windows
briani 27239
Problemer med kabinet filer i windows
Fra : Søren Helskov

Dato : 14-07-05 17:43

Hej

Jeg har store problemer med at udpakke kabinetfiler i windows Xp.
Hver gang jeg forsøger får jeg altid at vide at der er fejl i filen.
Har forsøgt at indstallere WinXp Sp2, Nero, Openoffice og andre med næsten
samme fejl. Den nægter at installere. Ellers kører maskinen stabilt.
Hvad foregår der?

Maskinens specs:
Pentium4 3.0Ghz
Sis Onboard grafikkort 64mb delt.
512mb Kingston Pc3200
80Gb Maxtor
Cd brænder
Windows Xp Pro forhåbentlig snart med Sp2.

Venligst

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-07-05 22:29

Søren Helskov wrote:
> [...]
> Har forsøgt at indstallere WinXp Sp2, Nero, Openoffice og andre med
> næsten samme fejl. Den nægter at installere. Ellers kører maskinen

Jeg gætter på alle programmerne og nogle du prøver at installere fra et
CD/DVD drev - korrekt? I så fald kan det være drevet der ikke læser
ordentligt, kablet dertil kan være defekt eller for langt og til sidst
IDE porten på bundkortet kan have problemer/være defekt. Prøv i første
omgang med et andet (evt. kortere kabel) og/eller med et andet drev.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : helskov

Dato : 15-07-05 15:29

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> IDE porten på bundkortet kan have problemer/være defekt. Prøv i første
> omgang med et andet (evt. kortere kabel) og/eller med et andet drev.

Netop Nero kan jeg ikke installere fra CDdrev.
Men windows installationen er vellykket.
Men selv når jeg sætter min Sata disk til
og prøver at installere f.eks openoffice fra som jeg
ved virker på min egen maskine opstår der problemer.
Det lyder som en IDE fejl. Men hvordan kan windows køre uden
problemer?

Venligst

Fra : helskov

Dato : 15-07-05 15:34

"helskov" <soren_helskov@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved virker på min egen maskine opstår der problemer.
> Det lyder som en IDE fejl. Men hvordan kan windows køre uden

Findes der programmer der kan teste mit bundkort?

Venligst