MS Windows
briani 27239
XP recovery
Fra : Lauridsen

Dato : 13-07-05 11:46

Hej
Har en maskine der ikke kan starte windows Xp op. Selvom jeg vælger sidste
kendte konfiguration eller fejlsikret tilstand vil den ikke starte op. Når
jeg sætter en XPcd i maskinen og booter op kan jeg vælge at lave en
"recovery", men det giver mig kun adgang til en slags dos. Er der nogle
kommandoer man kan bruge for at gendanne systemfilerne og derved muligvis få
windows til at starte op?

Håber på eksperternes hjælp
/Lars

Fra : Henning

Dato : 13-07-05 13:03

On Wed, 13 Jul 2005 12:45:57 +0200, "Lauridsen"
<dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>kommandoer man kan bruge for at gendanne systemfilerne og derved muligvis få

I stedet for at vælge recovery vælger du at installere. Senere hen
kommer muligheden for at reparere.

Henning
hsb(at)image.dk