MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
tryk på øverste bjælke?
Fra : tr

Dato : 11-07-05 10:11

Hej
Jeg har fået et dumt problem. Når jeg vil flytte en mappe til en af
siderne
og trykker på øverste bjælke med musen, bliver det i stedet til fuld
skærm.
Nogen der kan hjælpe?
Mvh tr

Fra : John T.

Dato : 11-07-05 11:09

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siderne
> og trykker på øverste bjælke med musen, bliver det i stedet til fuld

Det skal den gøre ! (Og trykker du igen, går den tilbage som før)
Du skal gøre ruden mindre ved at trække fra én af kanterne,
så du kan se den mappe du vil overføre til.
Hilsen John

Fra : Hans

Dato : 11-07-05 11:18

John T. wrote:
> "tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det skal den gøre ! (Og trykker du igen, går den tilbage som før)
> Du skal gøre ruden mindre ved at trække fra én af kanterne,
> så du kan se den mappe du vil overføre til.

Øh? Normalt skal der dobbeltklikkes før vinduet skifter til
fuldskærmstilstand og omvendt. Det er ikke normalt at vinduet ikke kan
flyttes ved at trække i bjælken, så noget er der galt.

Hans

Fra : John T.

Dato : 11-07-05 11:48

> [...]
> fuldskærmstilstand og omvendt. Det er ikke normalt at vinduet ikke kan
> flyttes ved at trække i bjælken, så noget er der galt.

Jeg mente også dobb.klik, og når ruden er gjort mindre kan
den flyttes ved at trække i bjælken og holde venstre musseknap
nede. (Med "bjælken" mener jeg den øverste )
Hilsen John

Fra : Calle.

Dato : 14-07-05 16:37

Hans wrote:

> Øh? Normalt skal der dobbeltklikkes før vinduet skifter til
> fuldskærmstilstand og omvendt. Det er ikke normalt at vinduet ikke kan
> flyttes ved at trække i bjælken, så noget er der galt.

jeps, mon ikke manden har kodet sin museknap til dobbeltklik
--
Calle.

Fra : Gubs

Dato : 11-07-05 11:34

> [...]
> Nogen der kan hjælpe?
> Mvh tr

> Den har indtil videre sparet mig for at få 81 spam-mails.

Er din mus sat til dobbeltklik ved et "uheld" måske ?

Fra : tr

Dato : 11-07-05 22:27

Er din mus sat til dobbeltklik ved et "uheld" måske ?

ja men ikke på venstre museknap.

Tr

Fra : Hans

Dato : 11-07-05 12:02

tr wrote:
> [...]
> siderne
> og trykker på øverste bjælke med musen, bliver det i stedet til fuld

Har du også problemer med at trække andre ting?

Jeg tænker på om der er kommet prel på din venstre musetast.

Hans

Fra : tr

Dato : 11-07-05 22:29

> Har du også problemer med at trække andre ting?
>
> Jeg tænker på om der er kommet prel på din venstre musetast.
>
> Hans

Hvad mener du med prel?
tr

Fra : Hans

Dato : 14-07-05 16:44

tr wrote:

> Hvad mener du med prel?

Det betyder at knappen ikke giver en stabil forbindelse (slitage).

Hans

Fra : tr

Dato : 17-07-05 16:32

Det kan være du har fat i noget der, jeg har næsten samme problem når jeg
trækker op og ned i højre side.
Ny mus?
tr

Fra : Hans

Dato : 17-07-05 16:40

tr wrote:
> Det kan være du har fat i noget der, jeg har næsten samme problem når
> jeg trækker op og ned i højre side.
> Ny mus?

Ingen tvivl om det. Den venstre tast er slidt op.

Hans