MS Windows
briani 27239
Mærkelige bokse
Fra : Henri Gath

Dato : 10-07-05 19:57

Når jeg vil besvare et indlæg på usenet, kommer der en mærkelig boks op med
tre knapper......der står intet på dem, og ligemeget hvilken af dem, jeg
klikker på, sker der intet, og jeg kan ikke sende meddelelsen. Hvad er det?

Fra : jda^fx

Dato : 11-07-05 00:20

On Sun, 10 Jul 2005 20:56:38 +0200, Henri Gath wrote:

> [...]
> klikker på, sker der intet, og jeg kan ikke sende meddelelsen. Hvad er det?

Tegn på at du skal finde dig en bedre newsreader:
http://www.40tude.com/dialog/
http://www.forteinc.com/agent/index.php
http://xnews.newsguy.com/
http://pan.rebelbase.com/
--
Jakob

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 11-07-05 16:27

"jda^fx" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> Tegn på at du skal finde dig en bedre newsreader:
> [...]
Hvorfor dog det når han bruger den bedste
Men spøg tilside Henri du har nok reddet dig en ubuden gæst
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : EnjoyNews

Dato : 11-07-05 20:13

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tre knapper......der står intet på dem, og ligemeget hvilken af dem, jeg
> klikker på, sker der intet, og jeg kan ikke sende meddelelsen. Hvad er

Jeg har den samme fejl i outlook express.
Jeg kan godt skrive nye indlæg, men når jeg vil svare på et, kommer denne
box.
Jeg har spurgt i en anden nyhedsgruppe uden at få svar.

Jeg exporterede mine news indstillinger som altid har virket. Så
geninstallerede jeg windows, og importerede instilling, og så kom fejlen.
Jeg har absolut ingen anelse om hvad det er. Jeg kører med samme
instillinger på en anden computer, og her virker det.
Så jeg er helt lost ligesom dig.