MS Windows
briani 27239
Computer langsommere med winXP SP2?
Fra : Paminu

Dato : 09-07-05 10:47

Jeg har lige installeret SP2 til winXP og syntes min computer er blevet
langsommere. Er der andre som har oplevet det samme?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-07-05 10:48

Paminu skrev:

> Jeg har lige installeret SP2 til winXP og syntes min computer er
> blevet langsommere. Er der andre som har oplevet det samme?

Hvis den blot er hældt ovenpå en tidligere installation så ja,
men ellers ikke.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Paminu

Dato : 09-07-05 11:01

Det er en slipstreamet version

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-07-05 11:36

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Det er en slipstreamet version

Min pc blev hurtigere med SP2, bruger også en slipstreamet version

Kurt

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-07-05 11:31

Paminu skrev:

> Det er en slipstreamet version

Okay. Det er min også og jeg kan tydeligt huske, at den virkede
hurtigere sammenlignet med min tidligere SP1-installation, men det
skal så godt nok også siges, at jeg kobler alle de tjenester fra,
som jeg ikke har behov for og deriblandt er Security Center og den
indbyggede firewall.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Paminu

Dato : 11-07-05 22:17

> [...]
> skal så godt nok også siges, at jeg kobler alle de tjenester fra,
> som jeg ikke har behov for og deriblandt er Security Center og den

Hvordan kobler man de ting fra og er det farligt?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-07-05 22:19

http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/ og hent den til SP2

> og er det farligt?