MS Windows
briani 27239
Taksbar - Hjælp
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-07-05 09:24

Hej Ng,
af uforklarlige årsager er min taskbar pludselig i højre side af skræmen.

JEg vil så gerne have den i bunden (ligesom de andre drenge )

men jeg kan ikke hitte u a det

hvordan får jeg den på plads

på forhåd tak

Peter

Fra : Denn!s H

Dato : 09-07-05 09:51

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af uforklarlige årsager er min taskbar pludselig i højre side af skræmen.
>
> JEg vil så gerne have den i bunden (ligesom de andre drenge )

placer curseren oven på processlinien,
hold knap 1 nede på din mus
træk procelinine ned i bunden af skærmen

.... og smut så u i sol'n å laj!

--
vh
Denn!s H

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-07-05 10:08

"Denn!s H" <@> wrote in message
> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> placer curseren oven på processlinien,
> hold knap 1 nede på din mus
> træk procelinine ned i bunden af skærmen

Tusind tak

> ... og smut så u i sol'n å laj!

ja ja.ska nok

Peter
som er 47 år gammel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-07-05 09:45

Peter K. Nielsen skrev:

> hvordan får jeg den på plads

Sæt musens markør på den, og træk den ned på plads
evt. skal du først højreklikke og fjerne fluebenet ved "lås
proceslinjen"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-07-05 10:12

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Sæt musens markør på den, og træk den ned på plads
> evt. skal du først højreklikke og fjerne fluebenet ved "lås
> proceslinjen"

Tak for hjælpen

Peter