MS Windows
briani 27239
Mærkelige mapper ?
Fra : Steen

Dato : 07-07-05 21:31

Jeg har pludselig fået et par mærkelige mapper på alle mine drev.

På alle drev er en mappe - Recycler - som indeholder en fil :
5-1-5-21-343818398-1547161642-725345543-1004, som ikke kan slettes.
Den anden - System Valume Information - som hverken kan åbnes eller slettes.
Jeg har prøvet at formatere det ene drev, men når jeg genstarter er mapperne
der igen.
Jeg har også prøvet at starte op i fejlsiker tilstand, men så kan jeg ikke
se mapperne.

Har jeg fået noget virus ???

Mvh Steen

Fra : Repzak

Dato : 07-07-05 21:45

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> mapperne der igen.
> Jeg har også prøvet at starte op i fejlsiker tilstand, men så kan jeg ikke

tror det er meget normalt, mindes også jeg har set dem...

Jeg skulle mene det er din papir kurvs indhold der bliver gemt der :)

Kasper

Kasper

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-05 22:34

Steen wrote:

> Recycler

Papirkurven.

> System Valume Information

"Volume". Bl.a. System Restore.

> Har jeg fået noget virus ???

Du har nok bedt Windows om at vise skjulte filer og systemfiler.

Fra : Steen

Dato : 08-07-05 12:08

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Du har nok bedt Windows om at vise skjulte filer og systemfiler.

Hej Lars.

Helt korrekt, det er selvfølgeligt derfor jeg pludselig kan se dem.

Tak for hjælpen alle.

Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-07-05 11:44

Steen skrev:

>På alle drev er en mappe - Recycler - som indeholder en fil :
>5-1-5-21-343818398-1547161642-725345543-1004, som ikke kan slettes.

Papirkurv, der skal være en for hver partion.

>Den anden - System Valume Information - som hverken kan åbnes eller slettes.
>Jeg har prøvet at formatere det ene drev, men når jeg genstarter er mapperne
>der igen.

Information om partitionen, der skal være en for hver partion.

Og de skal ikke kunne slettes, såfremt det lykkes alligevel, så
vil de blive gendannet ved næste (gen)start.
--
Knud