MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Microsoft har hi-jacked min browser opstar~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 07-07-05 20:35

Jeg er blevet træt af, at Microsoft har "hi-jacked" min browserside, og hver
gang jeg starter op får jeg følgende side:
http://www.microsoft.com/windows/ie_intl/da/download/default.mspx

uanset jeg hver gang går ind og ændrer dette.

Hvordan får jeg slettet microsofts opstartside een gang for alle?

Jeg har prøvet både Spybot og Adware uden resultat.

Viktor

Fra : emj

Dato : 07-07-05 22:58

Viktor Andersen skrev:

> [...]
>
>uanset jeg hver gang går ind og ændrer dette.
>
>Hvordan får jeg slettet microsofts opstartside een gang for alle?

Prøv microsofts eget program
Installer Microsoft Antispyware og køre den. Det er gratis.

Hentes her
http://kortlink.dk/microsoft/vv6

Fra : Viktor Andersen

Dato : 09-07-05 09:39

Den har jeg også prøvet nu. Det virkede heller ikke.

Viktor

Fra : Finn S

Dato : 09-07-05 16:29

Internet Explorer, Indstillinger, Avanceret, Fjern flueben i "Aktiver
Installation efter behov"

Finn

Fra : Viktor Andersen

Dato : 09-07-05 19:58