AirPort
Fra : Marcus

Dato : 06-07-05 16:12

Passar ett AirPort Extreme-kort, som suttit i en halvår gammal 15" iBook
G4, i en gammal PB G4 Ti 667 MHz - eller bör jag hålla mig till det
AirPort-kort som fram till nu suttit i en 12" iBook G3 500 MHz?

Det visade sig vara olika fattning på korten...

/M
--
SUBLIMITETSAKADEMIEN
http://mac.abc.se/~pictor/

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-07-05 16:30

In article <1gzafbd.mhiuw3rt0u46N%pictorNOSPAM@abc.se>,
pictorNOSPAM@abc.se (Marcus) wrote:

> [...]
> det AirPort-kort som fram till nu suttit i en 12" iBook G3 500 MHz?
>
> Det visade sig vara olika fattning på korten...

Det gamle AirPort-kort og det nye AirPort Extreme er helt forskellige og
kan ikke bruges i de samme computere. Din iBook G4 bruger AirPort
Extreme, og det passer ikke i en PowerBook G4 TiBook. En iBook 500 MHz
bruger vist det gamle AirPort-kort, og det passer i en TiBook.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster