Høj hyletone fra iMac
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 05-07-05 13:01

Hej

Er der nogen der nogensinde har oplevet en iMac G3 DV udseende en
ekstrem høj og meget irriterende hyletone? Hvis man forestiller sig en
høreprøve og så mangedobler lyden så lyder det nok lidt som det. Jeg
mistænker skærmen for at være synderen. Hyletonen starter nemlig ikke
med det samme men første efter ca. 1-2 min fra man tænder iMac'en. Jeg
har ledt apples support sider tynde men finder absolut ingen
beskrivelser af ovennævnte problem.

Hyletonen er så høj at det er umuligt at arbejde på maskinen og det til
trods for at den fungere upåklageligt.

Så spørgsmålet er om det kan fixes eller om den skal til de evige
Mac-marker

Specs: iMac G3 400MHz, 320 Mb ram, 40 Gb hd, OS 10.3.

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-07-05 13:18

Nicolai Brandt <spam@nicolaibrandt.dk> wrote:

> [...]
> Mac-marker
>
> Specs: iMac G3 400MHz, 320 Mb ram, 40 Gb hd, OS 10.3.

Den har været oppe at vende et par gange før. Prøv at se lidt på denne
tråd, det kan være, at det kan hjælpe dig:

<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=1eovlus.9d9r811lr9xkwN
%25roldborg-brandt%40mail1.stofanet.dk&rnum=6&prev=/groups%3Fq%3Dhyleton
e%26hl%3Dda%26lr%3D%26group%3Ddk.edb.mac%26selm%3D1eovlus.9d9r811lr9xkwN
%2525roldborg-brandt%2540mail1.stofanet.dk%26rnum%3D6%26filter%3D0>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog