P2 på iTunes
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 03-07-05 13:39

Hejsa

Kan man ikke høre P2, eller andet radioprogram via iTunes?

Hilsen Bo

Fra : Ole Jensen

Dato : 03-07-05 18:28

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Kan man ikke høre P2, eller andet radioprogram via iTunes?
>
> Hilsen Bo

Kort og godt - nej.

Ikke når det gælder DR's programmer. Der findes dog masser af andre
radiokanaler i iTunes.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Tom

Dato : 03-07-05 21:26

Kan dog finde kanalen ved hjælp af noget der hedder internet..
gå på
Dr.dk og vælge p2..

On 03/07/05 19:27, in article
1gz511m.1g8f3ts1oo6s3oN%newsplus@oleswebsite.dk, "Ole Jensen"

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 03-07-05 21:39

> Kan dog finde kanalen ved hjælp af noget der hedder internet..
> gå på
> Dr.dk og vælge p2..

nej hvor smart..................

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 03-07-05 21:36

> Kort og godt - nej.

Man kan da godt gemme radioens udsendelser på PC med ?? program - er det
ikke rigtigt?
Det jeg er ude efter er Harddisken - den ligger jo på dr.dk og hvis jeg bare
kunne gemme den på min pc/mac, i mp3 format, kunne jeg lytte via min iPod.
Harddisken bliver jo ikke Podcasted, endnu

Hilsen Bo

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-07-05 18:31

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
> kunne gemme den på min pc/mac, i mp3 format, kunne jeg lytte via min iPod.
> Harddisken bliver jo ikke Podcasted, endnu

Jeg bruger Audio Hijack, som kan omdanne enhver stream til MP3.
Koster §16 og findes her
<http://www.rogueamoeba.com/audiohijack/>

/Preben
--