VPC 5 - Panther probleme!!
Fra : kaddier

Dato : 02-07-05 19:03

Min VPC 5.0 fungere rigtig dårligt med Panther. Passer det at det går
bedre etfer en update til 5.04? Og hvis det passer, hvor for man så fat
i det update, jeg kan ikke finde det nogen steder!!
På forhånd tak!!
Hilsen
Per

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 02-07-05 20:20

kaddier <113@andersen.cc> wrote:

> [...]
> bedre etfer en update til 5.04? Og hvis det passer, hvor for man så fat
> i det update, jeg kan ikke finde det nogen steder!!

Det er lidt svært at finde opgraderingerne fra før ver. 6 hvor Micro$oft
købte programmet, men prøv evt. et par forfinede Google søgninger.
Det lader til at alle VPC 5 versioner kører dårligt, eller rettere ikke
kører med Panther, hvorimod de skulle køre igen under Tiger. Så det er
måske værd at overveje at opgradere enten Mac OS X eller VPC, hvor man
nu er oppe i ver. 7. (Eller opgradere begge dele).

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : kaddier

Dato : 03-07-05 14:24

> [...]
> måske værd at overveje at opgradere enten Mac OS X eller VPC, hvor man
> nu er oppe i ver. 7. (Eller opgradere begge dele).

Ja, jeg har jo forsøgt med Googlo, men hidtil uden held - og egentlig
har jeg ikke råd til at update nogen af delene lige nu : (
Men tak for svar i alle fald : )
mvh
Per

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 03-07-05 15:28

> Ja, jeg har jo forsøgt med Googlo, men hidtil uden held - og egentlig
> har jeg ikke råd til at update nogen af delene lige nu : (
> Men tak for svar i alle fald : )

Jeg har fundet updateren blandt nogle gamle cd'er jeg brændte for nogle
år siden med opdateringer.
Hvis du er interesseret, så send mig en mail off-list (vejledningen står
i signaturen) og tøm din postkasse - den fylder lidt over 10 MB.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog