iChat
Fra : Steen Jensen

Dato : 30-06-05 21:48

Hvordan bruger man egentlig den dims - er det 'kun' til at snakke med
venner med, eller er det forums man kan koble sig på?

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-06-05 22:42

In article <1gyzr9x.tl69qn1i2n5haN%iSteen@litespam.dk>,
iSteen@litespam.dk (Steen Jensen) wrote:

> Hvordan bruger man egentlig den dims - er det 'kun' til at snakke med
> venner med, eller er det forums man kan koble sig på?

Man kan sagtens koble sig til forums. Hvis du kobler på et forum, og der
ikke eksisterer et med det navn, bliver det bare dannet. Du kan derfor
bare finde på et navn med nogle venner og aftale at mødes der.
Deltagerne i denne gruppe har valgt, at de kan mødes i en chat. Den
hedder vist MacSNAKdk eller sådan noget. Der er ofte nogen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-06-05 23:01

> [...]
> Deltagerne i denne gruppe har valgt, at de kan mødes i en chat. Den
> hedder vist MacSNAKdk eller sådan noget. Der er ofte nogen.

Smart nok.
Jeg prøvede lige det forum du foreslog, der var ikke nogen lige nu.
Er der steder man kan se ofte benyttede forums eller lignende?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-07-05 22:07

In article <1gyzunt.1efkc2219g1zwxN%iSteen@litespam.dk>,
iSteen@litespam.dk (Steen Jensen) wrote:

> Smart nok.
> Jeg prøvede lige det forum du foreslog, der var ikke nogen lige nu.
> Er der steder man kan se ofte benyttede forums eller lignende?

Prøv nogle flere gange. De er måske på sommerferie: "macsnakdk". Lige nu
er der i hvert fald en enkelt derind.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster