Podcasts i ITunes hvornår?
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-06-05 21:53

Hej,

På den der WWDC2005 Keynote, demonstrerer Jobs, hvordan man via
MusicStore i ITunes kan få adgang til forskellige Podcasts, men
jeg synes ikke der nævnes noget om, hvornår det bliver muligt,
så er der nogen der ved det?

Man kan godt finde Podcasts, hvis man søger på Google, men det
så nu så let ud med ITunes, så jeg vil da helst have adgang til
dem den vej.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-06-05 22:23

Thomas G. Madsen skrev:

> [...]
> MusicStore i ITunes kan få adgang til forskellige Podcasts, men
> jeg synes ikke der nævnes noget om, hvornår det bliver muligt,

Jeg har just læst mig frem til, at det bliver muligt med iTunes 4.9,
som skulle være lige på trapperne.

<http://www.macrumors.com/pages/2005/06/20050619224915.shtml>

--
Hilsen