Tuborg paranteser { }
Fra : Martin René Pedersen

Dato : 20-06-05 13:46

Hjælp - jeg er ved at gå ud af mit go'e skind. Hvor hulen har Apple lagt
tuborg paranteserne (Curly Brackets) { og } på min fine nye PowerBook ??

Google kan ikke rigtigt fortælle mig det - men det er der forhåbentli én
af jer, der kan...

Martin

Fra : Jonas W

Dato : 20-06-05 14:14

Martin René Pedersen <martinrene@gmail.com> wrote:

> Hjælp - jeg er ved at gå ud af mit go'e skind. Hvor hulen har Apple lagt
> tuborg paranteserne (Curly Brackets) { og } på min fine nye PowerBook ??

Er det ikke på shift-alt-8 og shift-alt-9?

Jonas

Fra : Zaphod B

Dato : 20-06-05 14:18

> [...]

> tuborg paranteserne (Curly Brackets) { og } på min fine nye PowerBook ??
>
> Google kan ikke rigtigt fortælle mig det - men det er der forhåbentli én

Jeg forsøker meg med to tips:
- Åpne Systemvalg - Internasjonalt - Inputmeny og aktiver det somm på
engelsk heter Keyboard Viewer (ikke det samme som Tegnpalett). Da kan du
finne den selv.
- På mitt norske (!) tastatur er de ganske logisk plassert på 8 og 9 med
Alt+Shift. Det er logisk fordi disse tastene også har vanlig parenteser.

Normalt: 8
Shift: (
Alt: [
Alt-Shift: {

Normalt: 8
Shift: )
Alt: ]
Alt-Shift: }

--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Martin René Pedersen

Dato : 20-06-05 14:23

Juhuu - I er hermed opgraderet til super-mac-helte....

Martin

Fra : Zaphod B

Dato : 20-06-05 18:30

Martin René Pedersen <martinrene@gmail.com> wrote:

> Juhuu - I er hermed opgraderet til super-mac-helte....

Tak, det var så lidt'!
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email