Et barn mere..
Fra : EC.vte

Dato : 02-01-01 13:15

Hej alle,

Vi har altid sagt at vores tre unger var nok for os. Men alligevel falder
talen ofte på muligheden for endnu et barn. Vi har i dag 3 unger i alderen 4
til 9 år. Vi ville gerne høre fra andre 4. børns forældre.
Hvor stor er omvæltningen ud over alt det praktiske med bil osv.

Far og mor til 3.

Fra : Gysse

Dato : 04-01-01 22:55

Jeg fik mit 5. barn i sommers og det er bare herligt. De eneste problemer
der er forbundet med at have mere end 3 børn er bil og plads. Og da det
lader til at I allerede er afklarede i det spørgsmål, så kast jer ud i det.
Hm måske skulle jeg nok tilføje at vi ikke bliver inviteret hen at spise hos
vores venner særligt ofte, til gengæld er vores "kødgryder" så store at det
ikke gør noget at der lige dropper et par stykker ind og spiser med

Fra : EC.vte

Dato : 08-01-01 11:13

Hej,

5 børn - hold da op - så skammer jeg mig over mine betænkeligheder ved det
4. Jeg syntes det var et stort spring at få nr. 3, det var noget med: "tre
børn og to forældre - tre børn og to arme....". Men det er jo overstået og
de klarer sig alle tre (også forældrene...) så jeg tror jeg vil begynde at
glæde mig......

EH.