Min hub...
Fra : HelloKitty

Dato : 03-06-01 15:59

Jeg har denne 10 Mbit 3Com OfficeConnect-hub som iøvrigt bruges til
alverdens overførsler. Ja, jeg har også en switch, men den ligger hjemme hos
en ven lige for tiden... anyway, jeg vil bare spørge til de af jer der også
har hubben: der er en "udråbstegns-diode" med titlen Alert... når jeg
foretager stooore overførsler fra ene computer til anden eller fra flere
computere så blinker den. Nogengange blinker den, andre gange lyser den i
længere tid. Hvad er formålet med alarmeringen?

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : ... Allan Møller ...

Dato : 03-06-01 16:17

> [...]
> computere så blinker den. Nogengange blinker den, andre gange lyser den i
> længere tid. Hvad er formålet med alarmeringen?

Igen uden at være ekspert på området så er det vel bare en kollisionsalarm.

-- Allan