ELSE har FØDSELSDAG
Fra : x Vuf x

Dato : 18-07-05 11:24

Ja, vi må jo ikke lyve,
Vi ved alle, at Else elsker at flyve.
Derfor har jeg bagt en mere holdbar kage,
så kan hun drømme-flyve et par dage!

.
._______|_______.
\(*)/
_______o/ \o_______
{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
__{*~*~*~*~*~*~*~*~*~*}__
`-------------------------´

Tillykke med dagen

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : jopa

Dato : 18-07-05 12:36

x Vuf x skriblede bla:
> Ja, vi må jo ikke lyve,
> Vi ved alle, at Else elsker at flyve.
> Derfor har jeg bagt en mere holdbar kage,
> så kan hun drømme-flyve et par dage!

Er det din hund ?
--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 14:59

On Mon, 18 Jul 2005 13:36:26 +0200, "jopa" <john@zora.invalid> wrote:

>x Vuf x skriblede bla:
>>
>Er det din hund ?

Man kan da ikke kalde sin hund for Else !!

Verner

Fra : Hansen

Dato : 18-07-05 16:57

Det kan vel ikke være værre end at jeg kender nogen, der har døbt deres
hunde Thorkild og Einar og kattene Oda, Ida og Maren!!!! "ss"

M.v.h.

LH

Fra : jopa

Dato : 18-07-05 18:00

Hansen skriblede bla:
> Det kan vel ikke være værre end at jeg kender nogen, der har døbt
> deres hunde Thorkild og Einar og kattene Oda, Ida og Maren!!!! "ss"

Syntes da først det er slemt hvis nogen kaldte deres hund Verner
--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 18-07-05 18:38

"jopa" <john@zora.invalid> skrev i en meddelelse
> Hansen skriblede bla:
>>

> Syntes da først det er slemt hvis nogen kaldte deres hund Verner
> [...]

GGGGG!, jeg synes da at det er sjovere, end fido, krølle og king... min den
ene hedder ebbe, kattene anthon og albert, marsvin ved navn børge og
carsten... havde en ged ved navn verner!....en hane der hed mogens...jeg
kunne fortsætte... det er da humor!.

mvh. marie, der synes at else er et fint navn!.

Fra : Hansen

Dato : 18-07-05 19:38

Åh ja, jeg har da geder også - og de hedder Sigurd, Lasse, Mathilde og
Rasmus!!! Og så har jeg en kat iblandt mange - den hedder Birger....

LH

Fra : fam. Ager

Dato : 18-07-05 19:46

"Hansen" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Åh ja, jeg har da geder også - og de hedder Sigurd, Lasse, Mathilde og
> Rasmus!!! Og så har jeg en kat iblandt mange - den hedder Birger....
>
> LH
------------

Arhh..det er da fint!!! jeg har også haft et par får, der var opkaldt efter
mine daværende svigerforældre..henning og britt.... lammet derefter hed
ole... skønt!
mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 18-07-05 21:29

On Mon, 18 Jul 2005 19:38:28 +0200, "fam. Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>ene hedder ebbe, kattene anthon og albert, marsvin ved navn børge og
>carsten... havde en ged ved navn verner!....en hane der hed mogens...jeg

Jeg ville så gerne ha' en rottweiler og så kalde den for Fifi!
*fniiiis*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 18-07-05 23:12

On Mon, 18 Jul 2005 22:29:28 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Jeg ville så gerne ha' en rottweiler og så kalde den for Fifi!
>*fniiiis*

Ja, det kan vel ikke være værre
end en Sct.Bernhard ved navn Fnuggi!

Fra : x Vuf x

Dato : 18-07-05 23:11

> [...]

>kunne fortsætte... det er da humor!.
>mvh. marie, der synes at else er et fint navn!.

Jamen jeg har da solgt en Elsie Extra. Det hed hun, fordi dyrlægen
med forarget bestemthed påstod, at den hund var altså IKKE drægtig!
Et lille bitte nus kom der ud af det, så derfor.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 21:37

On Mon, 18 Jul 2005 18:59:31 +0200, "jopa" <john@zora.invalid> wrote:

>Syntes da først det er slemt hvis nogen kaldte deres hund Verner

Ikke hvis vi taler om en skarp muskelhund

Verner

Fra : x Vuf x

Dato : 18-07-05 23:07

On Mon, 18 Jul 2005 15:59:04 +0200, Verner wrote:

>Man kan da ikke kalde sin hund for Else !!

Hvorfor ikke? Jeg kender en hund, der hedder Karen! ;-D

Fra : x Vuf x

Dato : 18-07-05 23:06

On Mon, 18 Jul 2005 13:36:26 +0200, "jopa" wrote:

>Er det din hund ?

Undskyld til alle i gruppen.
Det var bestemt for dk.snak.

Fra : Pwh

Dato : 18-07-05 18:40

x Vuf x wrote:
> Ja, vi må jo ikke lyve,
> Vi ved alle, at Else elsker at flyve.

Sonja, hvad fanden har du røget :-?

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-07-05 18:46

Pwh skriblede bla:

> Sonja, hvad fanden har du røget :-?

Møj stærk tobak
--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 18-07-05 21:31

On Mon, 18 Jul 2005 19:40:10 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Sonja, hvad fanden har du røget :-?

Hihi... Sonja har vist været lidt overtræt og postet i den forkerte
gruppe. Else h'rer til i dk.snak og hun havde ganske vist fødselsdag,
men jeg tror altså ikke at hun ser hilsenen her. *LOL*

Fra : x Vuf x

Dato : 18-07-05 23:13

On Mon, 18 Jul 2005 19:40:10 +0200, "Pwh" wrote:

>Sonja, hvad fanden har du røget :-?

Ikke engang alm. tobak!

Fra : Leyna

Dato : 18-07-05 21:28

On Mon, 18 Jul 2005 12:23:44 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Ja, vi må jo ikke lyve,
>Vi ved alle, at Else elsker at flyve.
>Derfor har jeg bagt en mere holdbar kage,
>så kan hun drømme-flyve et par dage!
>
> .
> ._______|_______.
> \(*)/
> _______o/ \o_______
> {~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
> __{*~*~*~*~*~*~*~*~*~*}__
> `-------------------------´
>
>Tillykke med dagen

Ups, Sonja. Det er da vist den forkerte gruppe.
Tror ikke engang at Else har hund! *G*

Fra : x Vuf x

Dato : 18-07-05 23:15

On Mon, 18 Jul 2005 22:28:13 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Ups, Sonja. Det er da vist den forkerte gruppe.
>Tror ikke engang at Else har hund! *G*

Næ, og det værste er, at jeg først opdager det nu...

For 10 min. siden satte jeg den i den rigtige gruppe.

Fra : Pwh

Dato : 19-07-05 05:13

> Næ, og det værste er, at jeg først opdager det nu...

Næh hurtig har du aldrig været,
du er hermed meldt samtlige steder for netabuse
PS. Hils Else og ønsk tilykke

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 19-07-05 11:33

On Tue, 19 Jul 2005 06:13:26 +0200, "Pwh" wrote:

>Næh hurtig har du aldrig været,

Hva kender do te dét om man må spørr? :-þ

>du er hermed meldt samtlige steder for netabuse

Ajjj, hvor fedt!

>PS. Hils Else og ønsk tilykke

Hihihi...Mon ikke hun kommer herind og kigger,
når nu hun ved, hendes fødselsdagstråd er her?

Fra : Eifelvuf

Dato : 19-07-05 15:06

"x Vuf x" skrev d. 18-07-05 11:24 dette indlæg :

> [...]
> Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk
>
> En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de

Gider du ikke huske (OT) næste gang ?

Tak.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 19-07-05 17:30

On Tue, 19 Jul 2005 14:06:13 GMT, "Eifelvuf" wrote:

>behandler deres dyr.
>
>Gider du ikke huske (OT) næste gang ?
>
>Tak.
>
>Eifel & Co.

Hvad hentyder du til frk. netbetjent?
Min signatur, som du lod stå, da du ikke har en fornuftid newsreader,
der skærer den fra, eller det faktum, at jeg er et menneske og kom til
at sætte et indlæg i en forkert gruppe?

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 21-07-05 17:12

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hentyder du til frk. netbetjent?
> Min signatur, som du lod stå, da du ikke har en fornuftid newsreader,
> der skærer den fra, eller det faktum, at jeg er et menneske og kom til
> at sætte et indlæg i en forkert gruppe?

Sådan noget må du ikke sige Sonja. Sidst jeg hentydede til noget sådan, var
der også en der nævnede noget sådan, og så viste det sig, at hans egen ikke
selv, sorterede dem fra. Surt når han lige havde fået fyret af, at folk var
for dumme til at sætte deres newsreader op. Men man kan da sige, at han fik
ret.... Han var for dum )

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 21-07-05 22:39

On Thu, 21 Jul 2005 18:11:55 +0200, "Benny Mortensen 9700" wrote:
> [...]

>fra. Surt når han lige havde fået fyret af, at folk var for
>dumme til at sætte deres newsreader op. Men man kan da sige,

Jo,men nu er det jo sådan, at jeg HAR en fornuftig newareader.
Så denne gang kan eifelvuf ikke sætte min urin i kog!

Fra : Eifelvuf

Dato : 31-07-05 08:44

"x Vuf x" skrev d. 21-07-05 22:39 dette indlæg :

KLIPKLIPPEKLIPPE

> Så denne gang kan eifelvuf ikke sætte min urin i kog!

Ikke det ? - ærgeligt, - men jeg er da absolut frisk på at forsøge. Må
jeg ikke godt prøve ? Hva hva hva hva ?

Ved af erfaring, at der jo ikke skal så meget til, før du får et
hysterisk flip ....

De kærligste hilsner fra

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 01-08-05 09:09

On Sun, 31 Jul 2005 07:43:41 GMT, "Eifelvuf" wrote:
>"x Vuf x" skrev d. 21-07-05 22:39 dette indlæg:

>KLIPKLIPPEKLIPPE

>Ikke det ? - ærgeligt, - men jeg er da absolut frisk på
>at forsøge. Må jeg ikke godt prøve ? Hva hva hva hva ?

Nå ja, jeg glemte jo lige, at du ikke havde noget
fornuftigt at bruge din tid til...

>Ved af erfaring, at der jo ikke skal så meget til,
>før du får et hysterisk flip ....

Hvis du passer dit temperament og din egen næringsvej,
skal jeg nok passe mit!
Det kan være, du trænger til en tur mere i mit killfilter...

>De kærligste hilsner fra

Hvor er menneskekærligheden i dine indlæg?

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 drenge + 1 pige og 1 dreng.