mainecoonkatte.
Fra : Karina Dahl

Dato : 17-07-05 13:07

hejsa grubbe.
jeg har været maine coon opdrætter og har måtte tage 2 af mine katte
hjem.hankatten er chrisdahls batman som er icog en perfekt avlshan, og
hunkatten er tysk import og hendes linier er ik i danmark , de søger et GODT
og BLIVENDE hjem,så hvis der er nogle der er intreseret må i gerne kontakte
mig for yderlige oplysninger,mange sommerknuser karina dahl.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-07-05 15:14

Hej Karina

Hvis du ikke allerede kender www.kattehandel.dk så vil
jeg foreslå at du kigger lidt på den, især når det er fertile katte du
omplacere.

Held og lykke med at finde det/de rigtige nye hjem

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Mette B

Dato : 19-07-05 18:14

> [...]
> og BLIVENDE hjem,så hvis der er nogle der er intreseret må i gerne kontakte
> mig for yderlige oplysninger,mange sommerknuser karina dahl.

Karina er du med i Maine Coon Klubben? Måske kunne du annonce nyt hjem
til dem der også?

Og hvad med opdrætter.. dvs Chrisdahls - kan de ikke hjælpe dig?

Jeg vil som Marianne foreslår passe rigtig godt på og se mig for, hvor
jeg omplacerer kattene hen

Med venlig hilsen
Mette B
www.jakobmette.dk

Fra : taina

Dato : 19-07-05 22:43

"Mette B" <justice_dkKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Karina er du med i Maine Coon Klubben? Måske kunne du annonce nyt hjem
> til dem der også?
>
> Og hvad med opdrætter.. dvs Chrisdahls - kan de ikke hjælpe dig?

Jeg forstod det som at Karina _er_ opdrætteren - passer også meget godt med
efternavnet - Dahl - som i Chrisdahl

mvh. tina

Fra : Katja Andersen

Dato : 20-07-05 07:53

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forstod det som at Karina _er_ opdrætteren - passer også meget godt
> med
> efternavnet - Dahl - som i Chrisdahl
>
> mvh. tina

Sådan har jeg også forstået det.

Hilsen Katja

Fra : Karina Dahl

Dato : 20-07-05 09:24

hejsa.
ja jeg er chrisdahl
og jeg kan nu oplyse at jeg har fundet en god opdrætter til dem og hun har
masser af affaring da hun har været opdrætter siden 1987.
knuz karina dahl
chrisdahl