Visning af miniature billeder i fotogaller~
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 17-07-05 12:23

Hej.
Jeg har på www.agger-baadelaud.dk under aktive medlemmer tilføjet flere
billeder til et fotogalleri, men på hjemmesiden er tilføjede kun markeret
med et kryds. Tekst ved at holde markøren hen over kommer rigtig nok, og
billede i stor størrelse kommer også frem ved dobbeltklik. Hvad er det der
gør ar miniaturerne ikke vises - de er sat til samme størrelse som de andre
i galleriet og på min egen pc'er vises det som del skal.

Mvh. Thorkil Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-07-05 12:48

Mon ikke det er http://www.agger-baadelaug.dk ?

>under aktive medlemmer tilføjet flere
>billeder til et fotogalleri, men på hjemmesiden er tilføjede kun markeret
>med et kryds

Kan skyldes, at der er forskel på store og små bogstaver på en
server, så tjek stavningen.

PS. Drop de sideovergange, de er meget sjove første gang, men når
man skal se det hver gang man går videre i menuen.
--
Knud

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 17-07-05 14:59

> Mon ikke det er http://www.agger-baadelaug.dk ?

Jo selvfølgelig - noget med 10 tommelfingre

> Kan skyldes, at der er forskel på store og små bogstaver på en
> server, så tjek stavningen.

Billederne har kun fortløbende numre,. Jeg har fjernet dem igen og lagt 2
nye ind - den ene omdøbt til billede 101, men stadig det samme.

> PS. Drop de sideovergange, de er meget sjove første gang, men når
> man skal se det hver gang man går videre i menuen.

Tak for skubbet, det er gjort - det var lidt tidsfordriv en aften, men ikke
"godt". Helt enig med dig

Mvh. Thorkil

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 17-07-05 15:28

Hej igen

Nu har jeg lagt de samme billeder ind i et nyt fotogalleri under linket .
(punktum), og her virker de fint - hvorfor...................

mvh. Thorkil

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-07-05 15:50

Thorkil Jensen skrev:

>Billederne har kun fortløbende numre,. Jeg har fjernet dem igen og lagt 2
>nye ind - den ene omdøbt til billede 101, men stadig det samme.

Det er svært for en som ikke kan komme på serveren (og
naturligvis ikke skal kunne), hvad der går galt.

De billeder, der mangler hedder alle noget med *.JPG og dem der
vises hedder *.jpg.

Men hverken
http://www.agger-baadelaug.dk/photogallery/photo19051/P4030028.JPG
eller
http://www.agger-baadelaug.dk/photogallery/photo19051/P4030028.jpg
findes.

Ej heller andre kombinationer store/små bogstaver efter hvad jeg
har prøvet mig frem til.

Jeg kan nok ikke hjælpe mere.
--
Knud

Fra : Christoffer

Dato : 17-07-05 22:56

> [...]
> findes.
>
> Ej heller andre kombinationer store/små bogstaver efter hvad jeg
Skyldes photo og tallene også skal skrives stort.
http://www.agger-baadelaug.dk/photogallery/P4030028.JPG virker i min ff
http://www.agger-baadelaug.dk/photogallery/photo19051/P4030028.jpg << Virker
ikke, men burde være samme billede som overstående. Hvorfor url'en er
forskellige kan jeg ikke helt forstå.

--
Christoffer