PC Data Link til Samsung SGH-D500
Fra : Lisbeth

Dato : 17-07-05 10:32

Softwaren er installeret og skulle ifælge manualen finde mobilen automatisk,
når den bliver tilsluttet. Men det sker ikke. Og jeg kan ikke hitte ud af,
hvordan jeg få softwaren til at finde mobilen manuelt. Kan nogen hjælpe mig
på vej?

Computeren registrerede derimod, at en ny enhed var tilsluttet, så jeg går
ikke ud fra, at der er problemer med port etc.

Mvh. Lisbeth

Fra : Allan

Dato : 17-07-05 10:36

Bruger du Bluetooth eller et USB kabel?

Hvis du bruger bluetooth skal du være sikker på at softwaren er sat
op til at bruge den com port dit bluetooth software bruger!

- Allan

Fra : Lisbeth

Dato : 17-07-05 20:27

"Allan" <abac@studmed.au.dk> skrev i en meddelelse