GTA SA spørgsmål (spoiler)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-07-05 22:07

broren er skudt og på sygehuset - nu har jeg fundet kusinen til cesar, mener
jeg hun var - hun vil lave 4 røverier med mig - jeg lavde det første -
(stjal en tankvogn og afleverede et sted) - så smuttede hun og de andre $ er
ikke på kortet - skal man ikke lave alle røverierne?

desuden - efter at tenpenny har smidt mig af ude på lars tyndskids marker er
mit kort ikke længere delt op i territorier og jeg kan ikke starte
bandekrige - kommer det igen?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Brian Lund

Dato : 16-07-05 22:18

> [...]
er
> ikke på kortet - skal man ikke lave alle røverierne?

Bare fortsæt med missionerne! - Jo du skal lave flere af dem, men du skal
først finde hende!

> desuden - efter at tenpenny har smidt mig af ude på lars tyndskids marker
er
> mit kort ikke længere delt op i territorier og jeg kan ikke starte
> bandekrige - kommer det igen?

Som jeg har forstået det, jo, men først meget senere, jeg er i d. 3. by nu,
og der er stadig ikke bandekrige!

Brian

Fra : René Lønstrup

Dato : 16-07-05 22:22

Brian Lund wrote:

> Som jeg har forstået det, jo, men først meget senere, jeg er i d. 3.
> by nu, og der er stadig ikke bandekrige!

De kommer først når du er færdig med 3. by..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-07-05 16:48

> De kommer først når du er færdig med 3. by..

Tak til jer! - jeg klør på