Cross Faction imellem Alliance and Horde
Fra : Johnny

Dato : 16-07-05 17:19

------------(klippet fra semper Danica forum)----------------

Det måtte jo ske før eller siden, men jeg synes stadigvæk det er lidt
skummelt og på en måde ødelægge spillet især pvp delen.

Jeg har opdagede her i dag at en større ailliance guild har lavet en aftale
med en større horde guild.

Jeg fandt ud af det da jeg var på vej til at indløse nogle quest og så nogle
horde. Mig og min nakker valgte så at angribe og bekæmpe dem. Vi fik også
tæsk. Men så opdage jeg at der stod 8-10 ailliance lidt væk sammen med lige
så mange horde spiller. Da jeg gik derhen som ghost kunne jeg se at alle
alliance spillerne fra en guild og det samme var horde (fra deres faction).
Men alle spiller som kom forbi blev automatisk ghanked som ikke fra deres
guild (Dvs. at alle var ikke medlem fra den bestemt Alliance eller Horde fik
tæsk). Dette betyder at man kan større en zone total på denne måde. Hvis du
f.eks. gerne vil mine Thorium og få Arcanite Crystal kan man godt vinke
farvel.

Det fungere på denne måde at hvis alliance ser nogle fra deres spiller (som
ikke er medlem af det bestemt guild) kontakter de så horde spillerne som er
i denne zone og får dem til at nakke dem. Omvendt hvis horde ser nogle - så
kontakter de alliance spiller og nakker dem.

Du har ingen mulighed for at finde ud at Blizzard kan finde ud af det på
nogen måde da de two cross faction guild bruger ventrilo.

Jeg vil godt vide hvad jeres holdning er til det (selv alliance spiller),
for jeg overvejer at droppe at spille nu.

Johnny

Fra : Devast8or

Dato : 17-07-05 17:22

Johnny wrote:
> [...]
>
> Jeg vil godt vide hvad jeres holdning er til det (selv alliance
> spiller), for jeg overvejer at droppe at spille nu.

Det lyder sq nederen. Jeg ville da klart smide en mail til Blizzard under
alle omstændigheder, eller kontakt en GM in-game når du ser det.

Hvilken server var det på?

Devast8or (Som spiller på Shadow Moon)

Fra : Johnny

Dato : 18-07-05 15:52