et par søde historier
Fra : JytteJ

Dato : 16-07-05 14:18

"Når vi har gæster, tager hun dem i øjesyn og beslutter næsten øjeblikkelig,
om hun synes om dem. Hvis hun gør, slentrer hun hen og lader sig falde
omkuld på gulvet lige akkurat så langt fra dem, at det er bsværligt at kæle
med hende. Hvis hun ikke gør, sætter hun sig midt i stuen, ser sig
foragteligt omkring og begynder at vaske sig i enden"

"En ældre pebermø tilkaldte dyrlægen, fordi hendes hunkat ikke havde det så
godt.

Fyrlægens undersøgelse varede kun et øjeblik.

"Hun fejler ikke noget" sagde han. "Hun skal bare have killinger"
"Umuligt" sagde damen. "Hun kommer jo aldrig ud"
"Hvad så med ham der?" sagde dyrlægen og pegede på en stor hankat, der sad
i vinduet.
"Jamen, det er jo hendes bror"

Fnis!!!

JytteJ

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 16:20

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

Klip

*LOL*

Hvor har du dem fra?

Tina

Fra : Eva Køhler

Dato : 21-07-05 19:25

Hehe, temmelig underholdende! Det er ligesom den her

Hvor mange katte skal der til for at skifte en pære?

*** Perser:
Elektrisk pære? Hvilken elektrisk pære?

*** Somali:
Solen skinner, dagen er ung, vi har hele livet for os, og du bekymrer
dig om en dum elektrisk pære?

*** Norsk Skovkat:
Én. Og mens jeg er ved det skal jeg nok skifte de slidte ledninger og
ordne stikkontakten.

*** Singapura:
Hvis jeg fedter lidt for Skovkatten gør han det!

*** Siameser:
Prøv bare om du kan få mig til det!

*** Hellig Birma:
Jamen, skatter, jeg har da folk til den slags.

*** Maine Coon:
Åh lad mig, mig!!! Årh, må jeg ikke nok, må jeg, må jeg, må jeg, hva,
hva, må jeg????

*** Exotic:
Lad Skovkatten gøre det - og så kan du jo passende fodre mig imens!

*** Manx:
Hvorfor skifte den? Jeg behøver ikke lys for at tisse på tæppet!

*** Russian Blue:
Mens det er mørkt får jeg mig lige en lur på sofaen.

*** Korat:
Korater er IKKE bange for mørke! Er IKKE bange for mørke!

*** Britisk Korthår:
Elektrisk pære, elektrisk pære? Var det sådan en jeg spiste?

*** Europé:
Har du brug for lys for at kunne se?

Eva Køhler

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-07-05 19:44

"Eva Køhler" <mion_96KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> *** Britisk Korthår:
> Elektrisk pære, elektrisk pære? Var det sådan en jeg spiste?

Hej navnesøster

Den var god, dagens griner *GGGG*

mvh Eva Schmidt

Fra : Heidi

Dato : 21-07-05 21:11

Ej, hvor er den god - tak for aftenens største grin

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor