BF2 er dårlig programmeret
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 15-07-05 21:19

Jadav!

Det er godt nok noget lort at få adgang til et spil på Internettet.
Når endelig alt deres reklame for dem selv er færdig og den endelig får
logget på.
Så er filteret ikke særlig godt, selv om jeg har sagt at jeg IKKE vil se
fulde server, så vise den dem alligevel.
Så vælger man et spil, det tager en krig at loade ind, så skal man
verficeres det tager to krige.
Nu startet spillet, så får man besked på at der er et problem med ens
forbindelse.

FED KODE spillet er skrevet i.. ))c:

ER det en flok aber der er ansat til at programmer ?????

Nå endelig det virker, så er det ellers et godt spil!

Mvh.
Hans

Fra : Brian Lund

Dato : 15-07-05 22:00

> Jadav!
>
> Det er godt nok noget lort at få adgang til et spil på Internettet.
> Når endelig alt deres reklame for dem selv er færdig og den endelig får
> logget på.

Slet videoerne, de ligger i:
"...\Battlefield 2\mods\bf2\Movies\" - bare slet alt der er i mappen!

> Så er filteret ikke særlig godt, selv om jeg har sagt at jeg IKKE vil se
> fulde server, så vise den dem alligevel.

Jah, det virker ikke helt optimalt endnu...

> Så vælger man et spil, det tager en krig at loade ind, så skal man
> verficeres det tager to krige.

Det er på tide at opgradere din computer ;)

> Nu startet spillet, så får man besked på at der er et problem med ens
> forbindelse.

A-ha, det har jeg ikke oplevet endnu, jeg har nu prøvet på både Stofanet,
Arrownet (FWA) og alm. ADSL!

Kan det mon være fordi du finder en server langt væk, og at du så har for
høj ping? Og/eller at serveren har high-ping-kicker?

Jeg plejer at spille på boomtown eller bredbandbolagets servere!
Det kan måske også være noget andet (firewall, spyware osv.)!?

> FED KODE spillet er skrevet i.. ))c:
>
> ER det en flok aber der er ansat til at programmer ?????
>
> Nå endelig det virker, så er det ellers et godt spil!

Enig ;)

Fra : Diablo

Dato : 15-07-05 22:17

LOL

/diablo

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 16-07-05 08:32

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Slet videoerne, de ligger i:
> "...\Battlefield 2\mods\bf2\Movies\" - bare slet alt der er i mappen!

Det skal prøves!

> Det er på tide at opgradere din computer ;)

Nej, det vil jeg nu ikke mene er nødvendig:
P4 3,4MHz
1 Gb ram
GT 6600 grafikkort
1Mbit Internet forbindelse

Jeg burde kunne klare mig lidt endnu (c:

> Kan det mon være fordi du finder en server langt væk, og at du så har for
> høj ping? Og/eller at serveren har high-ping-kicker?

Jeg vælger ikke spil med høj ping tal, jeg tror jeg har spillet med 78 som
det højeste.
Ellers er det normalt at jeg prøver server med ping op til 62.

> Jeg plejer at spille på boomtown eller bredbandbolagets servere!

Også her, når der er plads (c:

> Det kan måske også være noget andet (firewall, spyware osv.)!?

Jeg bruger kun min Hardware firewall og den der er i XP.
Spyware, der bruger jeg Microsoft antispyware.

Det kan da godt være de laver problemer.
Jeg syntes normal bare at hvis de laver problemer, så kan spillet IKKE få
kontakt til Internettet før man har godkendt spillet i firewallen!

Mvh.
Hans

Fra : Brian Lund

Dato : 16-07-05 19:08

> [...]
> GT 6600 grafikkort
> 1Mbit Internet forbindelse
>
> Jeg burde kunne klare mig lidt endnu (c:

Jeg kan fortælle at min fætter med et lignende system, men med en Maxtor
SATA disk har (for mig) acceptable load tider!

> Jeg vælger ikke spil med høj ping tal, jeg tror jeg har spillet med 78 som
> det højeste.
> Ellers er det normalt at jeg prøver server med ping op til 62.

A-ha, du har vel ikke trådløst LAN så?

Jeg har ihvertfald hverken hørt om det, eller oplevet det endnu :)
Det kan jo også bare have været en engangs ting?

> [...]
> Jeg syntes normal bare at hvis de laver problemer, så kan spillet IKKE få
> kontakt til Internettet før man har godkendt spillet i firewallen!

Jeg har oplevet mærkelige/uforklarlige ting som holdt op ved at deaktivere
firewallen!... Man ved aldrig :)

Brian

Fra : MuLLe

Dato : 16-07-05 09:52

"Brian Lund" wrote
> Slet videoerne, de ligger i:
> "...\Battlefield 2\mods\bf2\Movies\" - bare slet alt der er i mappen!

Det er en dum ide at slette filerne, blockbuster "kan" reagerer på det.
Læs lidt om at tweake BF2 her:
http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

MvH MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 16-07-05 10:02

"MuLLe" wrote

> Det er en dum ide at slette filerne, blockbuster "kan" reagerer på det.

Hæ hæ hæ mente selvfølgelig Punkbuster

MvH MuLLe

Fra : Brian Lund

Dato : 16-07-05 19:04

> Hæ hæ hæ mente selvfølgelig Punkbuster

Ok, det har jeg aldrig oplevet endnu, hverken i BF2 eller 1942!

Jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle reagere på VIDEO filerne!

Brian

Fra : MuLLe

Dato : 16-07-05 19:05

"Brian Lund" wrote
> Ok, det har jeg aldrig oplevet endnu, hverken i BF2 eller 1942!
> Jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle reagere på VIDEO filerne!

Prøv at læse her.. Disabling the Intro Movies
http://www.tweakguides.com/BF2_9.html

Det er en anbefaling, ikke at slette dem.

MvH MuLLe

Fra : Brian Lund

Dato : 16-07-05 19:24

> Prøv at læse her.. Disabling the Intro Movies
> http://www.tweakguides.com/BF2_9.html
>
> Det er en anbefaling, ikke at slette dem.

A-ha, men jeg kan se du skriver man skal omdøbe dem, det giver i sidste ende
det samme, bortset fra at man har mulighed for at gendanne dem ;)

Brian

Fra : MuLLe

Dato : 16-07-05 23:07

"Brian Lund" wrote in
> A-ha, men jeg kan se du skriver man skal omdøbe dem, det giver i sidste
ende
> det samme, bortset fra at man har mulighed for at gendanne dem ;)

Ja det har du sku' da egentlig ret i

MvH MuLLe

P.S. Bort set fra hvis punkbuster tjekker fil størrelser og navn

Fra : Brian Lund

Dato : 17-07-05 01:09

> ende
>
> Ja det har du sku' da egentlig ret i
>
> MvH MuLLe
>
> P.S. Bort set fra hvis punkbuster tjekker fil størrelser og navn

Sguda ikke hvis filerne er omdøbt! - Så kan den jo ikke finde dem... ;)
Den leder jo sandsynligvis på filnavn, ikke filnavn*!

Brian

Fra : MuLLe

Dato : 17-07-05 06:20

"Brian Lund" Wrote
> Sguda ikke hvis filerne er omdøbt! - Så kan den jo ikke finde dem... ;)
> Den leder jo sandsynligvis på filnavn, ikke filnavn*!

Nææææ du har sku' nok ret.......
Men jeg synes at det er dumt at tage chancen, hvis det kunne ske.

MvH MuLLe

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-07-05 11:58

Hej NG,

Jeg har haft omdøbt de nævnte videoklip siden spillet udkom og har ikke
oplevet nogen problemer.

Tror ikke, at der sker noget ved det.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : BuFFerz

Dato : 17-07-05 12:40

> Jeg har haft omdøbt de nævnte videoklip siden spillet udkom og har ikke
> oplevet nogen problemer.

Jeg har haft /slettet/ de nævnte videoklip siden spillet udkom og har
ikke oplevet nogen problemer.
:)

--
/Buffer

Fra : preben nielsen

Dato : 16-07-05 08:37

"Hans Nikolajsen" <h@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Prøv Tetris. Det er hurtigt at loaded og virker sikkert fint på
din maskine

> Nå endelig det virker, så er det ellers et godt spil!

Du begår en fejl her... Man skal nævne det POSITIVE før det
NEGATIVE ! Simpel psykologi. Ellers fremstår du bare som et
............. ja....... brokhoved

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 16-07-05 09:13

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Nikolajsen" <h@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv Tetris. Det er hurtigt at loaded og virker sikkert fint på din
> maskine

Tetris, sådan en psykopat spil tør jeg ikke spille, jeg får bare våde
marerid af det og slå sikkert en eller flere ihjel
på grund af traumer over dette voldsorgie spil!

Slutus prutus!
Hans