BF2 - Helicopter display ?
Fra : BuFFerz

Dato : 15-07-05 18:16

Hej

Hvad bruger man denne 8-kant til når man flyver chopper ?

http://yoo.dk/debat/bf2a.jpg (håber i kan se billedet)

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Erik

Dato : 15-07-05 18:29

> Hvad bruger man denne 8-kant til når man flyver chopper ?
>
> http://yoo.dk/debat/bf2a.jpg (håber i kan se billedet)

Den har jeg godt nok aldrig set og jeg har ellers spillet en del.....

/Erik

Fra : BuFFerz

Dato : 15-07-05 18:40

Det skal lige siges jeg har forstørret det op og markeret det med en rød
firkant
- det er den grønne 8-kant jeg gerne vil vide hvad bruges til.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 15-07-05 20:21

> Det skal lige siges jeg har forstørret det op og markeret det med en rød
> firkant
> - det er den grønne 8-kant jeg gerne vil vide hvad bruges til.

Jeg er nu også stødt på den en del gange, men ved heller ikke hvad det er...

Brian

Fra : Milan

Dato : 15-07-05 20:50

Uden at jeg skal gøre mig til ekspert (eller påstå at jeg har spillet BF2)
kunne det måske ligne en målsøger til missiler ???

mvh Finn
- som gør sig klog på noget, han ikke aner en sk** om...

Fra : Wass Up

Dato : 15-07-05 21:16

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in message
> Hej
>
> Hvad bruger man denne 8-kant til når man flyver chopper ?

> [...]
Den viser hvilken retning du er på vej i. Bruges kun når du skal hoover

Fra : BuFFerz

Dato : 16-07-05 19:30

> Den viser hvilken retning du er på vej i. Bruges kun når du skal hoover

Det kunne godt tyde på at det var det, ja - tak.

--
Bufferz
www.Yoo.dk