Auto stikordsregister i FrontPage ?
Fra : Alex B. P.

Dato : 15-07-05 08:05

Hej NG !

Findes der nogle add-ins, komponenter eller lignende muligheder for at lave
en auto genereret liste / et stikordsregister over alle de HTML-sider der er
i et website (websted)

Jeg bruger FrontPage 2003, men kan kun finde automatisk indholdfortegnelse.

Jeg har fundet et godt 3rd party produkt til at bygge en JavaScript-baseret
søgefunktkion, således man kan publishere siderne til en fil-share /
intranet hvor web-serveren IKKE p.t. kører med FrontPage extensions - det
virker fint, også off-line og på CD-ROM'er.

Se mere her: http://www.aleadsoft.com/search-engine-builder-pro/

Altså: findes der noget lignende, der kan bygge et stikordsregister (cue
list / index) over de sider der er i et websted ?

Mvh

/Alex

Fra : Ulrik Friis

Dato : 20-07-05 13:14

"Alex B. P." <borgertest@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Altså: findes der noget lignende, der kan bygge et stikordsregister (cue
> list / index) over de sider der er i et websted ?

Indholdsfortegnelsen er en oversigt over dine HTML sider. Hvis du i
<title></title> tagget (Egenskab for side > Titel) skriver sidens navn (det
du vil have vist i indholdsfortegnelsen), er det det der bliver brugt.

Det er vel det du efterlyser? Det skal køre på en server med FP extensions.

Hvis du vil ha' noget JS baseret skal du nok spørge i

mvh
Ulrik