Hvor lang tid ta'r en orgasme
Fra : Brian Olesen

Dato : 14-07-05 23:24

Hejsa
Jeg kan ikke rigtig selv hitte det, så måske der findes noget faglig
dokumentation for dette som I andre kender til?

Hvor længe vare en orgasme og er kvinders længere eller kortere end mænds.

Det føler jeg nemlig somme tider at de er? -

Mvh. Brian

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-07-05 23:52

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor længe vare en orgasme og er kvinders længere eller kortere end mænds.
>
> Det føler jeg nemlig somme tider at de er? -

Hvis du føler det, er det sikkert fordi de hyler efter mere

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-07-05 00:30

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

En orgasme tager den tid, en orgasme tager.

*G*

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-07-05 09:23

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,
>
> En orgasme tager den tid, en orgasme tager.
>
> *G*

Og det kan være alt fra et nys til en langvarig, salig tilstand.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : PerX ...

Dato : 15-07-05 15:39

In article <42d6f562$0$85772$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,
>
> En orgasme tager den tid, en orgasme tager.

Og kvinder er velkomne til en...hvis de kan nå det.

*g*

Fra : Bo Nielsen

Dato : 15-07-05 10:16

> [...]
>
> Hvor længe vare en orgasme og er kvinders længere eller kortere end mænds.
>
> Det føler jeg nemlig somme tider at de er? -

Jeg skulle lige læse dit indlæg igen, for at finde ud af om du føler den
er_længere eller kortere _end mænds.?

Boni

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-07-05 16:09

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle lige læse dit indlæg igen, for at finde ud af om du føler den
> er_længere eller kortere _end mænds.?

Jeg tror nu nok, at min udløsning / orgasme gennemsnitlig er kortere end dem
tøserne gennem tiden har fået / simuleret. lol Men jeg kan se, at
sagligheden har vandskellige kår her i sommervarmen.

Mvh. Brian

Fra : Cacba

Dato : 16-07-05 14:36

> [...]
>
> Hvor længe vare en orgasme og er kvinders længere eller kortere end mænds.
>
> Det føler jeg nemlig somme tider at de er? -

Husker fra dengang jeg havde biologi på HTX havde vi to kurver... Fro
kvindens var der 4 højdepunkter (orgasmaer), hvor kurven kørte mellem top og
bund... Ved mandens kørte dne lige så stille op til top og faldt med det
samme...

Så kunne forestille mig at kvinder har op til fire korte, hvor manden har et
langt der bevæger sig stille til top.

Cacba Out

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-07-05 23:08

Hej

> [...]
> kvindens var der 4 højdepunkter (orgasmaer), hvor kurven kørte mellem top
> og bund... Ved mandens kørte dne lige så stille op til top og faldt med

Se endelig et interressant svar. Tak for det.

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 00:47

> [...]
>
> Hvor længe vare en orgasme og er kvinders længere eller kortere end mænds.
>
> Det føler jeg nemlig somme tider at de er? -

Jeg kan jo kun svare for mig selv.. men mine - når de er rigtig gode - kan
vare i flere minutter, med rysten, brølen og en tilstand hvor jeg ikke
fatter en skid :D

andre gange er det ligesom en knaldperle *BANG* og så er det slut :D
___
MVH
Brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-07-05 13:54

Hej

> [...]
> fatter en skid :D
>
> andre gange er det ligesom en knaldperle *BANG* og så er det slut :D

Javel ja.

Mvh. Brian

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 02:05

"Doktoren" <keine.mails.bitte> skrev i en meddelelse

> andre gange er det ligesom en knaldperle *BANG* og så er det slut :D

Og så ligger man der og føler sig pokkers frustreret over, man
endnu ikke mental var parat til at fyre ladningen af *LOL*

MVH
Henning