Telia - kan ikke sende SMS første gang..?!~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-07-05 18:47

Både min kæreste og jeg oplever at man ofte får en fejl på telefonen når man
sender en SMS, i andet eller tredje forsøg lykkes det som regel at sende
den. Ellers skal man tænde og slukke for telefonen.

Er der nogen der ved om der er problemer med Telias net for tiden, eller det
er tilfældigt vi begge oplever det?

Telefonerne er SE k500i og SE k700i

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-07-05 20:52

> Er der nogen der ved om der er problemer med Telias net for tiden, eller
> det
> er tilfældigt vi begge oplever det?

Hvor lang tid har problemet stået på?
Gamle Orange kunder flyttes i disse dage fra det gamle netværk til Telias
nye net, og det spiller ind på stabiliteten af nogle services.

--
Mvh. Jesper

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 15-07-05 07:32

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid har problemet stået på?

De sidste dage - ved ikke om det er 3 eller 7 dage.

> Gamle Orange kunder flyttes i disse dage fra det gamle netværk til Telias
> nye net, og det spiller ind på stabiliteten af nogle services.

Kan være forklaringen - tak.

Fra : John

Dato : 15-07-05 00:15

..°o.O Thomas O.o°. skrev:
> [...]
> den. Ellers skal man tænde og slukke for telefonen.
>
> Er der nogen der ved om der er problemer med Telias net for tiden, eller det

Jeg havde samme problem med min K700i på Oranges net - også da det blev
til Telia. Det skete dog ikke så tit, så det var ikke noget jeg gad
undersøge nærmere. I dag har jeg Unotel - og problemet er væk

Mvh

John