Taske til K750i?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-07-05 17:40

Hvor kan man købe en kvilitets taske til SonyEricsson K750i?

Henrik

Fra : Jakob

Dato : 14-07-05 23:03

> Hvor kan man købe en kvilitets taske til SonyEricsson K750i?

Jeg har en fra "Krusell" som jeg vistnok købte i Fona til min N6230. Den
passer osse fint til min nye K750i.
I starten virker den lidt for lille, men da den er af læder, udvider den sig
en smule.

--
Hilsen Jakob

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 24-07-05 00:30

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> passer osse fint til min nye K750i.
> I starten virker den lidt for lille, men da den er af læder, udvider den

Glemte at skrive at jeg leder efter en taske man kan lade sidde på mens
men tager billeder, findes det???

Henrik