Skærme
Fijala 3554
MONITOR SONY 19" CPD-E400P noget værd???
Fra : Jannik Mariager

Dato : 03-06-01 14:32

Er Subject noget værd. Jeg skal nemlig ind og bytte min 3 Samsungskærm inden
for 1½ mdr og nægter at købe Samsung mere. Jeg tænkte så på at købe subj.
istedet så hvis I har nogle plusser & minusser ville jeg blive glad

mvh

Jannik

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-06-01 15:10

Vi har en på mit arbejde og jeg synes den er en skuffelse. SONY's E-serie er
deres billige modeller og det kan man godt se, som altid får man hvad man
betaler for.

Gennerelt er det sådan et jo større skærmen er desto lettere kan man se de fejl
den har så hvis det var op til mig er en super 17' at foretrække frem for en god
19'.

Mvh

Bruno

Fra : Jannik Mariager

Dato : 03-06-01 16:23

hvad så med denne her MultiScan HMD-A420

er den noget værd

jannik

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 03-06-01 17:35

"Jannik Mariager" <jannikm@worldonline.dk> wrote in message
> hvad så med denne her MultiScan HMD-A420

Kig på Sony G420. Jeg har selv G400, som er en glimrende skærm, bortset fra:
news:9emcjp$2j8j$1@news.cybercity.dk ...!

Mvh

Kristian