[Opera] Nostalgi
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 14-07-05 14:03

http://operawatch.blogspot.com/2005/07/today-in-opera-history-first.html

"Opera works just fine under Windows'95 and OS/2 too!" - ahe ja.. de
go' gamle Windows 3.1 dage med Opera på

--
What is life, except excuse for death,

----===== http://www.better-browser.info =====----

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-07-05 16:21

Christian Bohr-Halling skrev:

>"Opera works just fine under Windows'95 and OS/2 too!" - ahe ja.. de
>go' gamle Windows 3.1 dage med Opera på

Er det sådan noget du savner?

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/nostalgi.png
--
Knud

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-07-05 01:02

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> posting:

>Er det sådan noget du savner?
>http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/nostalgi.png

Tro det eller lad være, men der var faktisk et web _før_ Opera -
men det var ikke godt, for mig i hvert fald: 4-8 MB RAM + DOS +
Arachne (http://home.arachne.cz/)... Windows og samme konfig +
IE/Netscape gik nemlig bare slet ikke mht. hastighed (jeg fandt
heldigvis Opera senere, som godt kunne køre på den konfig).

I øvrigt et sjovt forsøg:
http://www.vnunet.com/vnunet/news/2118399/commodore-back-web-server

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-05 18:12

Den 14-07-05 15.03 skrev Christian Bohr-Halling følgende:

> "Opera works just fine under Windows'95 and OS/2 too!" - ahe ja.. de
> go' gamle Windows 3.1 dage med Opera på

Tja, den kunne da køre på OS/2, men ikke fint nok til at fortrænge
Netscape (som allerede dengang kunne styres med stemmen).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.

Fra : Carl Drud

Dato : 15-07-05 16:31

Christian Bohr-Halling wrote:

> Tro det eller lad være, men der var faktisk et web _før_ Opera -

De har ikke vundet en pris for at have opfundet det ?

Ellers tag en tur "down memory lane"

http://www.dejavu.org/emulator.htm

Carl

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-07-05 18:10

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> posting:

>De har ikke vundet en pris for at have opfundet det ?

Kun CSS - næsten
http://www.w3.org/People/howcome/

Fra : Carl Drud

Dato : 15-07-05 18:56

Christian Bohr-Halling wrote:

> Kun CSS - næsten
> http://www.w3.org/People/howcome/

En tur gennem marketingafdelingen, så er den fixet.

Carl