Opringning
Fra : Jesper B. H.

Dato : 13-07-05 21:28

Hej

Jeg har en Sony Ericsson z600 det problem jeg har med den er at der kan ikke
ringes til den eller fra mobiltelefonen der kommer tre toner der kommer igen
og igen og de der ringer til den får bare et dut også bliver der stille, men
sms det går fint.

Jeg har nulstillet telefonen, haft sim kortet ude og byttet med et andet

Kender i noget til det++++

Hilsen Jesper

Fra : Fischer

Dato : 14-07-05 04:47

> Kender i noget til det ++++

Det kunne lyde som om at telefonen er tyvrispærret på IMEI-nummeret.

Du skal nok en tur omkring politigården.
Hvis du selv har købt telefonen fra ny (og har kvittering), så har de
sikkert lavet en fejl.
Hvis du f.eks. har købt den brugt, så har politiet nok et par spørgsmål til
dig.

*Fischer

Fra : Jesper

Dato : 15-07-05 19:40

On Thu, 14 Jul 2005 05:46:52 +0200, Fischer wrote:

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Det var egentligt mit indtryk , at ingen af teleselskaberne i Danmark er
særlig flinke til at spærre stjålne telefoner. Hvad er det for et
selskab der er tale om i dette tilfælde? Bare nysgerrig.

Jesper

Fra : Jesper B. H.

Dato : 15-07-05 23:34

M1 men den er ikke spæret