Skyl filetten...
Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-07-05 19:36

Hvordan kan de være at kvinder altid bliver fornærmede, hvis man beder dem
om liige at gå ud og skylle understellet inden man giver dem cunnilingus?

Jeg synes ikke det gør noget at der lugter lidt af fisk. Men efter en lang
dag, især med det vejr vi har i øjeblikket, kan det nu være rart hvis den
er ren. Og iøvrigt har jeg da ikke noget imod at gå ud og stikke dilleren
under hanen, hvis det betyder at jeg får et blowjob.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 13-07-05 21:33

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ren. Og iøvrigt har jeg da ikke noget imod at gå ud og stikke dilleren
> under hanen, hvis det betyder at jeg får et blowjob.

Fornærmede !! - Det forstår jeg da så udmærket at de bliver .-- Det var da
også en underlig måde at sige det på.

Istedet for blot at ''skylle understellet, og stikke dilleren under hanen''
kunne du jo opfordre kvinden til at I gik under bruseren sammen.

Der er da ikke noget mere skont end at gå i bad sammen-
sæbe hinanden ind- rigtig røre ved hinanden(s) inden man bagefter, godt våde
og liderlig springer ind på lagenet.

PS. Det er nu også dejligt at bolle under bruseren : o )

Boni

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-07-05 21:45

Bo Nielsen wrote:

> "Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Fornærmede !! - Det forstår jeg da så udmærket at de bliver .-- Det var da
> også en underlig måde at sige det på.

Okay, jeg har jo selvfølgelig heller ikke brugt de ord.

> Istedet for blot at ''skylle understellet, og stikke dilleren under
> hanen'' kunne du jo opfordre kvinden til at I gik under bruseren sammen.

Ja, eller også kunne det være en vane for hendes vedkommende at gøre det.
Ligesom man børster tænder, inden man går i seng. Eller vasker hænder, når
man har været på toilettet.

> Der er da ikke noget mere skont end at gå i bad sammen-
> sæbe hinanden ind- rigtig røre ved hinanden(s) inden man bagefter, godt
> våde og liderlig springer ind på lagenet.

Bruger da også tit et bad som forspil. Men det kan man jo ikke gøre hver
gang.

> PS. Det er nu også dejligt at bolle under bruseren : o )

Ja, det er bare ærgerligt min kæreste er så meget lavere end mig. Det er
lidt anstrængende at skulle bære hende under hele seancen. Og lidt
risikabelt på et vådt gulv.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 13-07-05 23:10

> [...]
>
> Ja, det er bare ærgerligt min kæreste er så meget lavere end mig. Det er
> lidt anstrængende at skulle bære hende under hele seancen. Og lidt

Nååh, jeg forstod det sådan, da du skrev '' kvinder'' at det var når du
havde været på scoretur

Renlighed betyder rigtig meget, når man er sammen med andre mennesker.
Hvad der er normalt ved jeg ikke, men personligt går jeg aldrig i seng inden
jeg først har været en tur under bruseren. - Lige såvel om morgenen, føler
jeg mig ikke ordentligt frisk og vågen før jeg har fået mit brusebad.

Prøv at gå i forvejen som et godt eksempel, og ikke bare ''dilleren under
hanen'' så kunne det jo være at din kæreste opfattede det som noget ganske
naturligt, som at børste tænder osv.

Det med de små kvinder har jeg også haft et problem med når der skulle
bolles på badeværelset. Det løste jeg ved at købe mig en lille træbadebænk
som man kan sidde på. Der kan laves mange gode stillinger på sådan een : o )

Boni

Fra : Paul

Dato : 13-07-05 23:57

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

Næh... Jeg tror såmænd det ville give et helt andet og mere spændende
resultat at omtale førnævnte kønsdel som "fjappen".

> Ja, det er bare ærgerligt min kæreste er så meget lavere end mig. Det er
> lidt anstrængende at skulle bære hende under hele seancen. Og lidt
> risikabelt på et vådt gulv.

Så kan jeg regne ud du ikke er sømand af profession - eller fisker for den
sags skyld.

M.v.h.

Paul

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-07-05 23:22

Hej Lasse
Du skriver:

> Ja, eller også kunne det være en vane for hendes vedkommende at gøre det.
> Ligesom man børster tænder, inden man går i seng. Eller vasker hænder, når
> man har været på toilettet.

Ja nemli' ja!
Det er hørt!
Kvinder har ikke patent på det at stille krav og ja her i varmen er en
overophedet svampeinficeret f... famdene ikke det lækreste at snaske i. lol
Men man skal være forsigtig med de kære små. De kan være meget følsomme.

Mvh. Brian

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-07-05 23:49

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lol
> Men man skal være forsigtig med de kære små. De kan være meget følsomme.

Ja det ville jo ikke være rart for Lasse , hvis kæresten blev så mopset at
hun helt lukkede af for godterne

Boni

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-07-05 01:18

On Wed, 13 Jul 2005 22:45:19 +0200, Lasse Jensen <fafler@gmail.com>
wrote:

>Bo Nielsen wrote:
>Ja, det er bare ærgerligt min kæreste er så meget lavere end mig. Det er
>lidt anstrængende at skulle bære hende under hele seancen. Og lidt
>risikabelt på et vådt gulv.

Tja en doggy style på gulvet kan da altid bruges :P
Flemming Jacobsen

Fra : tina

Dato : 14-07-05 10:45

> [...]
> er ren. Og iøvrigt har jeg da ikke noget imod at gå ud og stikke dilleren
> under hanen, hvis det betyder at jeg får et blowjob.

Nu kan man jo ikke bare lige stikke understillet under vandhanen, det er
lidt mere besværligt.

Men hvorfor ikke bare lave en aftale om at man kun slikker sutter hvis
hinandens er nyvaskede? ellers er det da liiige en tand for ulækkert syntes
jeg. Skal man have næsen derned skal den squtte lugte af fisk men lugte ren.
Lige så med manden den skal squtte lugte af pis, men lugte ren.

Måske bare mig der er sippet, men jeg vil ikke have noget i munden der
lugter*G*

Tina

Fra : Paul

Dato : 14-07-05 10:55

"tina" <tije@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan man jo ikke bare lige stikke understillet under vandhanen, det er
> lidt mere besværligt.

Det ved jeg nu ikke, jeg kendte engang en kvinde der var slangemenneske.
Det fandt jeg ud af da jeg opdagede hun havde spaltet tunge... ;)

> [...]
> lugte ren. Lige så med manden den skal squtte lugte af pis, men lugte ren.

Arh... pis med dig! ;)

> Måske bare mig der er sippet, men jeg vil ikke have noget i munden der
> lugter*G*

Ja, det er bare dig der er sippet.
Tænk på hvad du går glip af... Roquefort, Camembert, for ikke at glemme
Gamle Ole...

M.v.h.

Paul

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-07-05 11:10

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Arh... pis med dig! ;)

> Ja, det er bare dig der er sippet.
> Tænk på hvad du går glip af... Roquefort, Camembert, for ikke at glemme

Ja og rigtige mænd går ikke af vejen for et stykke ''Sol over Gudhjem'' :
o )))

Boni

Fra : tina

Dato : 14-07-05 11:35

> Ja, det er bare dig der er sippet.
> Tænk på hvad du går glip af... Roquefort, Camembert, for ikke at glemme
> Gamle Ole...

Ja ham gamle ole er rigtig god, man skal bare huske at skrælle det yderste
lag af det klistrer så fælt

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 21:14

Hey Phaph!

> Hvordan kan de være at kvinder altid bliver fornærmede, hvis man beder dem
> om liige at gå ud og skylle understellet inden man giver dem cunnilingus?

Min erfaring siger mig ikke at de bliver fornærmede.. med mindre man siger
det på en lidt uheldig måde.. min nuværende kærestes lugt er aldrig så slem
at jeg ikke kan klare det:
Jeg har dog tidligere haft kærester som ikke lugtede videre behageligt - og
smagte for den sags skyld - men det var bare at spørge stille og roligt om
ikke hun lige ville smutte ud at vaske den lidt. Og så ellers vise hende
hvor glad man er for at hun gjorde det ved at give hende en ordentlig tur..
så kan det være at hun regner ud, at når den er ren er der bonus-runde, og
når den ikke er, kommer tungespidsen bare lige på og så er den væk igen..

just thinkin' out loud here..

> [...]
> er ren. Og iøvrigt har jeg da ikke noget imod at gå ud og stikke dilleren
> under hanen, hvis det betyder at jeg får et blowjob.

know the feeling :p

> Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
> Linux, the choice of a GNU generation.

__