Prince Albert piercing
Fra : Claus

Dato : 13-07-05 07:10

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en Prince Albert piercing, er der nogle
ting man skal være opmærksom på.

Hvor kan man få den lavet henne - bor lidt vest for Kolding. Hvad er Jeres
erfaringer med piercingen - både gode og dårlige.

Mvh
Claus

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-07-05 09:21

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Claus

Dato : 13-07-05 11:58

> P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
> http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Hej Per

Hvad har det med piercing at gøre ?

Mvh
Claus

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-07-05 13:42

Forhåbentlig intet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-07-05 16:06

On Wed, 13 Jul 2005 14:42:16 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

du top citere det er træls

>Forhåbentlig intet.

hvorfor skriver du det så ?

>--
>Per V.

--

Mv.
Bo M Mogensen

I know what to do and I`m not doing well!
( marlyn Manson )

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-07-05 17:34

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> On Wed, 13 Jul 2005 14:42:16 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
> wrote:
>
> du top citere det er træls

> hvorfor skriver du det så ?

Læs i netikette om signaturer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-07-05 18:38

Per Vadmand skrev:

>Læs i netikette om signaturer.

Du kunne jo også lære at svare ordentligt.

I news:42d4cef2$0$96413$edfadb0f@dread11.news.tele.dk er der
tilsyneladende ikke andet end din signatur som svar.

Fordi det ene ord du svarer med, har du skrevet på samme linje
som det citatet.

Havde du skrevet dit svar ordentligt, så var denne del af tråden
ikke opstået.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : PerX ...

Dato : 15-07-05 15:40

In article <edbad1hbrm91n1sjftgjs025mc8fk2m2jq@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> On Wed, 13 Jul 2005 14:42:16 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
> wrote:
>
> du top citere det er træls

Det er da bedre end den anden post, der citerede han slet ikke noget så
det blev ren reklame ;)

Fra : Claus

Dato : 15-07-05 08:02

> Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en Prince Albert piercing, er der
> nogle ting man skal være opmærksom på.

Prøver lige igen, er der ingen som kan komme med nogle inputs vedr. en
Prince Albert piercing.

Mvh
Claus

Fra : Bo Nielsen

Dato : 15-07-05 08:15

"Claus" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse

> Prøver lige igen, er der ingen som kan komme med nogle inputs vedr. en
> Prince Albert piercing.
>
> Mvh
> Claus

Jamen det er der da.

Du skal være opmærksom på, at hvis du får sat en for tung ring i, kan det
knibe med at få en ordentlig rejsning.

Boni

Fra : HD

Dato : 16-07-05 13:29

Claus skorede lige et 13 tal i at irette sætte andre, hvordan vi skriver og
taler skulle ikke være dit problem, vi er ikke perfekte alle os, de dumme i
forhold til dig
Hans D.

Fra : høstblomsten

Dato : 15-07-05 09:06

"Claus" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse

Hej Claus.

> Prøver lige igen, er der ingen som kan komme med nogle inputs vedr. en
> Prince Albert piercing.

Jeg har ingen erfaringer med piercinger på egen krop, men har læst en del
om det mhp. at kunne informere derom.
Prøv at søge informationer på "nettet", f. eks. vha. Google.

Om en Prins Albert piercing er jeg stødt på flg. udsagn:

"En Prins Albert føles meget erotisk stimulerende for den kvindelige
partner."

Dertil vil jeg hævde, at det er en påstand med modifikationer!!
Jeg har aldrig "været sammen med" en Prins Albert piercing ...men jeg

erkende, at alene *tanken* er direkte "turn off" for mig!
Sådan er smag & behag så forskellig

I dit oprindelige indlæg skrev du også:
"Hvor kan man få den lavet henne - bor lidt vest for Kolding."

Der er mindst 2 steder i Kolding, der laver piercinger. Jeg kender dem
ikke
personligt, og kan ikke anbefale den ene frem for den anden ..altså må du
selv undersøge markedet.

> Mvh
> Claus

Go'e hilsener
~Høstblomsten~

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 00:55

> Prøver lige igen, er der ingen som kan komme med nogle inputs vedr. en
> Prince Albert piercing.

Tag ind til Kolding, find pierceren og udbed dig lidt information. Nogle
piercere vil ikke lave dem, men langt størstedelen af dem jeg er stødt på,
har intet imod at lave en sådan.

OT:
En gammel ven (som var underoplæring som piercer) besluttede at han skulle
have en Prins Albert. Han havde dog ikke pengene til det, og er af en sådan
støbning og personlighed at han besluttede at gøre det selv.. det tog fem
forsøg før der "var hul igennem" om man vil. De første fire gange besvimede
han. Hans ord ikke mine, jeg ved ikke om det er opspind eller ej, men jeg
ved han har en Prins Albert.. den fremviste han stolt ved pisrenden på et
diskotek for et par år siden.

___
MVH
Brian

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 01:00

> En gammel ven (som var underoplæring som piercer)

under oplæring *

___
MVH
Brian

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-07-05 16:00

"Claus" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse

> Prøver lige igen, er der ingen som kan komme med nogle inputs vedr. en
> Prince Albert piercing.

Jo da når nu du insistere:

Lad være, for det ser pisse grimt ud.

Lars

Fra : Nana

Dato : 31-07-05 02:59

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse

> Jo da når nu du insistere:
>
> Lad være, for det ser pisse grimt ud.
>
> Lars

Altså. smag og behag. Prins Albert ikke en vanskelig piercing
overhovbdet. Jeg gad ikke at lure linket, men jeg går ud fra at det er det
om nordmanden, der havde 25 piercinger under bæltestedet og en megabyld på
nosserne. Normale mennesker ville aldrig vente så længe før de gik til
lægen,vel? Han er bevis på, at nogle mennesker IKKE burde få piercinger.
Hvis man passer den godt, og renser som man skal, så er risikoen minimal.
(undgå sex uden kondom, før den er overfladehelet.)

Mvh. Nana (14 piercinger and still counting.)

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 27-07-05 23:31

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=303557

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 00:26

> http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=303557

det eneste man kan lære af den "artikel" er jo at holde det rent..
jeg synes du skal få lavet den, hvis det er det du vil, hvis du piller den
ud, relativt hurtigt efter du har fået den lavet vokser hullet sammen igen,
og du skulle være rimelig sikker.. men snak med pierceren, og hør godt
eftet - eventuelt bed ham skrive en liste som du kan gå igennem.. en
tjekliste om du vil, med hensyn til rengøring..

___
MVH
Brian

Fra : Claus

Dato : 01-08-05 20:46

> Prøver lige igen, er der ingen som kan komme med nogle inputs vedr. en
> Prince Albert piercing.

Hejsa med Jer

Takke for de inputs der er kommet - Nu er den lavet for ca. 1 uge siden, og
det hele ser ud til at være som det skal

Dog skal det siges, at jeg ikke syntes, at det ikke var særlig behageligt at
få lavet - og det kunne også ses på udstyret, som var lettere krympet efter
seancen - men den kom sig hurtigt igen

Der har indtil videre ikke været nogle gener efter "indgrebet".

Mvh
Claus

Fra : Benni

Dato : 01-08-05 21:24

Claus wrote:

> [...]
> seancen - men den kom sig hurtigt igen
>
> Der har indtil videre ikke været nogle gener efter "indgrebet".

undgå piger med bøjler på tænderne

--

Benni

Fra : Claus

Dato : 01-08-05 21:48

> undgå piger med bøjler på tænderne
> Benni

*LOL* - Det skal jeg nok huske

Mvh
Claus

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-08-05 21:55

"Claus" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> *LOL* - Det skal jeg nok huske

- og advar lige de skønne, ikk'.

Der er måske nogle der har det som jeg, og gerne vil undgå synet af en
skamferet penis irl - jeg har ikke en selv *GG*, men får ondt alle vegne
bare af at læse om en Prins Albert :-/

mange hilsner

Fra : Anita

Dato : 01-08-05 22:26

nusle nuslesen <nusle@invalid.com> skrev:

> - og advar lige de skønne, ikk'.
>
> Der er måske nogle der har det som jeg, og gerne vil undgå synet af
> en skamferet penis irl - jeg har ikke en selv *GG*, men får ondt
> alle vegne bare af at læse om en Prins Albert :-/

Helt enig.

Venligst Anita

Fra : Benni

Dato : 02-08-05 15:07

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> Der er måske nogle der har det som jeg, og gerne vil undgå synet af en
> skamferet penis irl - jeg har ikke en selv *GG*, men får ondt alle vegne

Ja, der skal sq noget til at snuppe en sømpistol og..... SLAM!!

Og når man så står på et offentligt toilet ved et urinal og lige skal
ryste sjoveren, tror folk at det er hjemisbilen!!

--

Benni

Fra : Nana

Dato : 04-08-05 02:30

"Claus" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse

> *LOL* - Det skal jeg nok huske
>
> Mvh
> Claus

Hehehe... smukt billede... *wrrraaaghhhh, jeg sidder fast* GGG
Tjah... min kærestes ring i læben har siddet fast i min brystvortepiercing.
Ret skægt, men ikke særlig sexet. Det er ikke noget vi eksperimenterer med.
LOL

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-05 01:38

og kraftige magneter :p

Fra : Benni

Dato : 02-08-05 15:08

Doktoren wrote:
> og kraftige magneter :p

> ___
> MVH
> Brian

Hvem faen har magneter på tændene??

--

Benni

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 20:41

> Hvem faen har magneter på tændene??

tivler jeg på nogen har, men hos en ophugger har de nogle store nogen af
slagsen.. rimelig nederen at hænge i en kran - hvor eneste kontakt mellem
kran og mand er ens piercing :s

___
MVH
Brian

Fra : Benni

Dato : 03-08-05 21:18

Doktoren wrote:

> [...]
> slagsen.. rimelig nederen at hænge i en kran - hvor eneste kontakt mellem

*billeder gå¨væk!!*

--

Benni

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-05 10:45

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

> Hvem faen har magneter på tændene??

En piercing-ring/stang er lavet af kirurgisk/rustfrit stål, og som de fleste
ved er det ikke magnetisk.

Mvh Thomas

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-08-05 11:59

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> En piercing-ring/stang er lavet af kirurgisk/rustfrit stål, og som de
> fleste ved er det ikke magnetisk.

Hvad sker der egentlig, når en piercet går igennem metaldetektoren i en
lufthavn?

Per V.

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 17:55

Per Vadmand wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Hvad sker der egentlig, når en piercet går igennem metaldetektoren i en
> lufthavn?
>
> Per V.

så kommer der et hul

--

Benni

Fra : Nana

Dato : 04-08-05 21:45

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Hvad sker der egentlig, når en piercet går igennem metaldetektoren i en
> lufthavn?
>
> Per V.

Der sker ingenting, medmindre man har smykker i massivt stål/titanioum over
en vis størrelse. Jeg har fløjet med alle mine 14 (nu 16) piercinger uden
probs. Selvom damen gloede lidt, da metaldetektoren gik af over mine
bryster. LOL I ved, den håndholdte model er ret følsom.

Fra : Benni

Dato : 05-08-05 08:48

Nana wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der sker ingenting, medmindre man har smykker i massivt stål/titanioum over
> en vis størrelse. Jeg har fløjet med alle mine 14 (nu 16)

BLIV INDE I TORDENVEJR!!

piercinger uden
> probs. Selvom damen gloede lidt, da metaldetektoren gik af over mine
> bryster. LOL I ved, den håndholdte model er ret følsom.

jovist - det er noget vi mænd ved......

--

Benni

Fra : Nana

Dato : 07-08-05 11:12

> BLIV INDE I TORDENVEJR!!

Ja, tordenvejr kan være fælt. LOL Men jeg gætter på at lynet hellere vil slå
ned i en lynafleder, end i mine bryster. Men okay, måske hvis lynet er lidt
fikseret?

> piercinger uden
>

> jovist - det er noget vi mænd ved......

Hø hø hø---

Fra : Benni

Dato : 07-08-05 13:18

> Ja, tordenvejr kan være fælt. LOL Men jeg gætter på at lynet hellere vil slå
> ned i en lynafleder, end i mine bryster. Men okay, måske hvis lynet er lidt
> fikseret?

når du engang dør kan dine efterladte få skrotningsafgift

--

Benni

Fra : Nana

Dato : 08-08-05 14:12

> når du engang dør kan dine efterladte få skrotningsafgift

Jeps, og det er vist også meget godt, da jeg ikke ejer en klejne/salt til et
æg/ægget til saltet/en krone. Så får de da NOGET ud af.

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 17:55

ThomasB wrote:

> En piercing-ring/stang er lavet af kirurgisk/rustfrit stål, og som de fleste
> ved er det ikke magnetisk.
>
> Mvh Thomas

og når man ret betænker at en sådanne piercing sidder i et jern.....

--

Benni

Fra : Nana

Dato : 04-08-05 21:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> En piercing-ring/stang er lavet af kirurgisk/rustfrit stål, og som de
fleste
> ved er det ikke magnetisk.
>
> Mvh Thomas

Der må ikke sættes kirurgisk stål i nye piercinger mere, da nikkelværdien
var over grænsen. For NEJ, kirurgisk stål er ikke nikkelfrit. Man sætter nu
titanium i. Det vejer mindre og giver ikke allergiske reaktioner.

Fra : ThomasB

Dato : 05-08-05 07:48

"Nana" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nu
> titanium i. Det vejer mindre og giver ikke allergiske reaktioner.

Tak, så ved jeg det

Fra : Benni

Dato : 05-08-05 08:47

Nana wrote:
> Der må ikke sættes kirurgisk stål i nye piercinger mere, da nikkelværdien
> var over grænsen. For NEJ, kirurgisk stål er ikke nikkelfrit. Man sætter nu
> titanium i. Det vejer mindre og giver ikke allergiske reaktioner.

vejer? Jamen, så virker en prins albert ikke længere forlængende......

--

Benni

Fra : Nana

Dato : 07-08-05 11:13

> vejer? Jamen, så virker en prins albert ikke længere forlængende......

Det har den aldrig gjort. Forestil dig: du hiver i en elastik,
elastikken bliver længere, men tyndere. Hvor fedt er det? Plus at det nok
kræver nogle ret seriøse smykker, hvis de skal veje så meget at det giver
en effekt. LOL